Pitstop Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Pre-facelift frontplate på facelift bil Merkeli att folk bytter om... Ka som får det te å mæna at detta e en facelift bil?....det e en 83mod, så det frontblekke som står der e rett
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Heller som sagt litt mot sorte selv.
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Torsjonsfjærer fra M3 er også bestilt. Så slipper jeg å ha inni de greiene jeg laget selv.
børge Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 vis æ va dæ så hadde æ bytta front plata te 88(facelift) så ser den litt mer gjennomført ut for kjennere værtfall..
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Hvis du var meg hadde du skjønnt at studentlivet gjør til at man ikke bare kan kjøpte det man vil i hytt og gevær. Skal jeg kjøpe ny front, skal jeg kjøpe m-tech 2, men i første omgang skal jeg kjøpe en m-tech 1 bakfanger å prøve å tilpasse den. Kan hende det blir seende helt ræva ut, men kan jo også hende at det blir bra.
Ostnes Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hehe, bra sagt! Bra prosjekt, lykke til videre
Larsinnj Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Da var lyktegrill handlet inn. Kjøpte av 635csi her på forumet. Bra stand på delene og utrolig kjapp sending! Har også nye shadowline-nyrer liggende. PS: Ikke min bil på bildet som dere sikkert skjønner.
635csi Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Heisann, er det her grillen min havnet ja Ser ut som et bra prosjekt du har her. Trodde nesten det var "påbudt" med Merce på Øra jeg Hehe Ville forresten gått for sorte frontlykter hadde jeg vært deg. Har det selv og synes det ser fullstendig ok ut. Lykke til videre med bilen
Larsinnj Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Det er det vøttu! Ja, skulle nesten tro at det var påbudt med merc her. Er sinnsykt mange c-klasser her vertfall. Minker faktisk litt nå da, to som har kræsjet. Men vi er da noen som går mot strømmen å har "rett" merke også da!
635csi Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Det er bra ja Har jo gått en del tøffe BMW`er på Øra opp gjennom årene også da. Husker du den sorte E28`n som var ombygd til M5? Den fikk en del juling på treff Lånke bl.a. Er noen år siden nå så det er ikke sikkert du husker den?
Larsinnj Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Joda, var kjæresten til søstra mi som hadde den sist innpå her. Ganske så frisk bil. Ble solgt like før den klappa sammen den. Er jo et par gromme "under construction" her også nå.
635csi Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Var Flemming som hadde den da jeg så den i aksjon på Lånke. Godt å høre at BMW-miljøet har spennende ting på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå