Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg fått frest flensen til innsuget, så jeg kan begynne å lage adapter å skruve S50-spjeldet på. :) Får se om jeg kommer i gang med det til helgen.

Hylelyden som var i motoren var triggerhjulet som tok borti et deksel på baksiden. Grunnen til at det tok borti er at den ppf-hylsa tydligvis ikke passer helt med M51 veiv. Spørs om den er litt forskjellig fra M50 veiva. Bolten som står i veiva har vertfall ikke satt press på hjulet til registerreima, så det var løst. Kom vel fram til at det var kun den halvmånen som sitter i veiva som har holdt det på plass! ( :shock: ) Det er ikke bra. Skal få dreid av den skiva, så den legger press på hjulet slik at det sitter.

Skrevet

Stikker å henter meg nye felger på fredag! Er snakk om OZ Hartge 8,5 og 10x17.

Senterkoppene mangler, men det er ikke noe problem å skaffe.

Litt usikker på om jeg liker fargen på senteret, :)

Må få polert opp kanten og ser det ut til. :D

0rixb5q3fniiwsnghzxf.jpg

j3j5e0mynmb2xubnmbh6.jpg

Skrevet

Gratulerer med råe hjul! :applause:

Fant dere ut noe om innpresset? Vet du om de har stått på bil med lavt innpress tidligere evt?

Har tilsvarende felger til E24`n selv, men det står ikke noe om innpress noen steder :?:

Jeg fikk tak i senterdeksler til noe andre Hartgefelger jeg har via Tom Erik på Strandveien Auto. Han skaffa også Tüv-papirer, så du kan alltids høre med ham dersom du ikke har noen andre kontakter da :)

Skrevet
Gratulerer med råe hjul! :applause:

Fant dere ut noe om innpresset? Vet du om de har stått på bil med lavt innpress tidligere evt?

Har tilsvarende felger til E24`n selv, men det står ikke noe om innpress noen steder :?:

Jeg fikk tak i senterdeksler til noe andre Hartgefelger jeg har via Tom Erik på Strandveien Auto. Han skaffa også Tüv-papirer, så du kan alltids høre med ham dersom du ikke har noen andre kontakter da :)

Takk for det alle sammen! Gleder me til jeg får hentet de!

Innpresset er vel 13 og 19 eller noe rundt der. Aner ikke hva de har stått på. ;)

Har snakket med Claus på felgen garage, og der kosta det 220 euro for lokk i "unbeakable aluminium". ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...