Larsinnj Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Jublet ikke akkurat nei. Skal på Øra P å høre om de kan sveise det så jeg får montert ferdig i morra.
Larsinnj Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Da var lokket sveisa, og diffen montert! Blir gøy! Bytta ut brekkwirene med det samme.
Larsinnj Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Nå har jeg fått frest flensen til innsuget, så jeg kan begynne å lage adapter å skruve S50-spjeldet på. Får se om jeg kommer i gang med det til helgen. Hylelyden som var i motoren var triggerhjulet som tok borti et deksel på baksiden. Grunnen til at det tok borti er at den ppf-hylsa tydligvis ikke passer helt med M51 veiv. Spørs om den er litt forskjellig fra M50 veiva. Bolten som står i veiva har vertfall ikke satt press på hjulet til registerreima, så det var løst. Kom vel fram til at det var kun den halvmånen som sitter i veiva som har holdt det på plass! ( ) Det er ikke bra. Skal få dreid av den skiva, så den legger press på hjulet slik at det sitter.
Larsinnj Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Stikker å henter meg nye felger på fredag! Er snakk om OZ Hartge 8,5 og 10x17. Senterkoppene mangler, men det er ikke noe problem å skaffe. Litt usikker på om jeg liker fargen på senteret, Må få polert opp kanten og ser det ut til.
Rogern Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Grattis! Bare å handle m3 nav og div nå Legger ved et stemningsbilde
635csi Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Gratulerer med råe hjul! Fant dere ut noe om innpresset? Vet du om de har stått på bil med lavt innpress tidligere evt? Har tilsvarende felger til E24`n selv, men det står ikke noe om innpress noen steder Jeg fikk tak i senterdeksler til noe andre Hartgefelger jeg har via Tom Erik på Strandveien Auto. Han skaffa også Tüv-papirer, så du kan alltids høre med ham dersom du ikke har noen andre kontakter da
Larsinnj Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Gratulerer med råe hjul! Fant dere ut noe om innpresset? Vet du om de har stått på bil med lavt innpress tidligere evt? Har tilsvarende felger til E24`n selv, men det står ikke noe om innpress noen steder Jeg fikk tak i senterdeksler til noe andre Hartgefelger jeg har via Tom Erik på Strandveien Auto. Han skaffa også Tüv-papirer, så du kan alltids høre med ham dersom du ikke har noen andre kontakter da Takk for det alle sammen! Gleder me til jeg får hentet de! Innpresset er vel 13 og 19 eller noe rundt der. Aner ikke hva de har stått på. Har snakket med Claus på felgen garage, og der kosta det 220 euro for lokk i "unbeakable aluminium".
turbo1991 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Grattis med råe felger, fikk dem for en bra pris også så det ut til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå