Larsinnj Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 Felghenting ble utsatt til lørdag, så i morgen raser jeg ivei å henter dem. I dag har jeg lånt en dreibenk å dreid litt på den skiva som sitter på bolten som går inn i veiva. Dreide av 2,5mm så ble det perfekt. Fikk montert sammen hele registeret i dag, med ny regreim. Har også bytta bensinfilter. Gleder meg til prøvetur nå!
Larsinnj Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Da har jeg fått henta felgene. Var jo noen skrammer her og der, men jeg er fornøyd. Tror det var tidenes korteste handel! Viste seg og at det kun er 9,5" bak, men det er mer en breit nokk for min del. Kanten er det samme som 10", bare litt mindre tønne. Hva i alle dager er disse felgene lagd av egentlig? Løfter de jo på strak arm lett som ingenting!
Larsinnj Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Må vel på EU-kontroll med denne i løpet av mai og sikkert. Har satt på et vanlig innsug for godkjenning, og midlertidig kjøring til jeg får godkjent den. Innsuget er fra en 2,0 liter så den fåt litt lite luft, men prøver til likevel. Gøy å kjøre litt igjen ja!
Larsinnj Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Ja, fant vel ut det. Bensinmåleren vingla litt opp og ned, men lå på 20 liter når jeg kom hjem fra deg. Starta å skulle kjøre den i garagen dagen etter var det nesten ned på rødt igjen..
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Fått gjort litt denne uka og. Tok ut takluka å pussa den rein for rust samt at jeg fikk åpna dreneringa. Kansje vannet holder seg utenfor bilen nå. Når jeg først holdt på tok jeg ut gulvmatta å så hvordan det lå ann der under med tanke på at vannet som har kommet inn. Pussa jo ned der like etter jeg kjøpte bilen, og det holder seg bra enda. Matta som var i kom fra en E36, så den passa liksom ikke helt. En kjenning vraka en E30 touring for en stund siden, så jeg fikk ta matta som var i den. Satte også inn M-stolene. Han som har satt inn de gamle cobra-stolene har laget et vinkeljern som han har hatt på de originale festene, skrudd fast den med en låsemutter, å sveisa fast mutteren i båre vinkeljernet og det originale stolfestet.... Fikk sveisa inn nye bolter slit at de nye stolene passa. Ble utrolig bra om jeg får si det selv. Gammel vs. ny "Ny" gulvmatte kommet inn. Midtkonsoll på plass M-stoler på plass
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Ja, ble mye bedre. Skulle vel kansje ikke så mye til.
Hjelen Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Hehe:) kanskje ikke Mangler baksete og dørtrekk da fått tak i det også?
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Mangler det ja. Har ikke skaffet enda nei. Kommer vel det og, men er ikke øverst på prioriteringslista.
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Kult. Drar jo på jobb nå, men kan stikke nedom til neste helg. Skal du ha tårnlager? Kan legge dem ut.
KalMar Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Jeg sliter også litt med at bensin måleren hopper opp og ned. Er det bare dårlig kontakt i instrumentet som gjør det? har byttet føleren i tanken til ingen nytte. Blei bra med stolene!! hvor fikk du rattet fra ? koed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå