Larsinnj Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Det er godt mulig den ikke har blitt koblet til ja. Har kjørt en god halvtime med brukbar hard kjøring, og bilen har enda ikke stoppa så regner med jeg kan stole på måleren. Tror den skal greie å bruke opp reservetanken på den tiden.
Larsinnj Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Måleren er vertfall ikke til å stole på. Når den viser 25 liter er jeg tom for bensin. Gikk tom 100 meter fra esso, så jeg rakk akkurat å trille til pumpa!
Rogern Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Hehe tror du skal sjekke kontaktene på flottøren og bensinpumpa på tanken før pumpa plutselig stopper Rens flottøren med det samme eller bytt den.
Larsinnj Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Fikk bytta til MHW baklyker i dag. Ble ikke store forskjellen da. Men nå har jeg jo enda et sett med baklykter. Får se om jeg lakker de røde etterhvert. Møkkete bil!
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Har bestilt custom made hylse for å få nav og bremseskive fra E36/E46 til å passe. Bestilte med det samme en adapter til bremsekalipper, da den originale heller ikke passer. Så da vil det ende opp med 325mm skive fra E46 330 og kaliper fra E36 M3 3,2. Er på fi**ehåret at det går.. Men det går. SÅ da får man satse på at det blir fetfelger i løpet av sommeren. Regner med det blir montert coilover med det samme.
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Prøvde meg på en liten photoshop her nå. Var litt vanskelig å få til felgene. Spesielt bak. Ellers har jeg rettet litt på lakken på fronten, samt fått på sølv "M5-stripe" nederst. Senket ble den og.
BMW Fred Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 kommer til å hyle når det blir slakk i styrekula.. så merker vel med ei gang når de er dårlig med den klaringa
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Hehe. Det blir det sikkert ja. De er jo nesten splitter nye, så tror ikke det blir problem med det første.
Rogern Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Hvis det blir så mye slakk i kula, kan du parkere. Dette blir konge, men jeg ville ha lakkert felgene
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Tja. Er ikke sikker på om jeg liker det. Tviler på det blir lakkering i år vertfall.
635csi Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Gul og gull er vel ikke to farger som går så godt overens nei, så da bør du enten bytte farge på felgsentret, eller bytte.................
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Har vel sånn halvveis kommet fram til at det blir klart finest med sølv sjøl. Spørsmålet er om jeg bare skal dele de å sende dem på lakk når skattepengene kommer.... Regner med senteredekslet kommer i sølv og. Da kan vi jo rote sammen noen deler som skal lakkes Roger.
helland Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 jeg har også iværtfall ett sett som skulle vært til lakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå