Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kontaktet han en gang tidligere, men det ble ikke noe med meg.

Hvis jeg ikke husker helt feil var det rundt 1000-lappen for 4 felger. Noe mer hvis det ikke var standard lakk.

Jeg har jo ringer rundt lyktene og diverse som skal lakkes i tillegg.

Skrevet

hvordan er det disse hylsene fungerer, bruker du vanlig e30 325 understell med hylser og e30M3 hjullager framme.

Må du ha festebraket til calipterene foran?

Skrevet

Bruker originalt fjærbein og spindel. Man må ha nav og hjullager fra hvilken som helst E36.

Jeg kjøpte med adapter for å få M3 3,2 kaliper til å passe. Den adapteren får kaliperen til å passe med 325mm skiver fra E46 330.

Så jeg kan ikke bruke annet en 330 skiver med det jeg har kjøpt, men det er jo bra nokk for min del. :)

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... or#p451395

Kjøpte fra han her. Har hade solgt alt han hadde, men skulle lage et par sett ekstra.

Skrevet
Ja. Er vel en i surnadal som lakker vet jeg. Naboen til Jørgen_A hvis jeg ikke husker feil. :P

Ser ut som han er dyktig vertfall.

Stemmer det ja, Harald Fiske heter han.

Skrevet

Da var felgene delt, så de kommer nokk ikke sammen igjen i den fargekomboen.

Bestilte nettopp senterlokk fra Felgen-garage. Sender ikke felgene på lakk før jeg har de, slik at det ikke blir fargeforskjell. Blir bra tenker jeg. :P

h5ixiiewddc32fug6wxb.jpg

Skrevet
Fått gjort litt denne uka og.

Tok ut takluka å pussa den rein for rust samt at jeg fikk åpna dreneringa. Kansje vannet holder seg utenfor bilen nå.

Når jeg først holdt på tok jeg ut gulvmatta å så hvordan det lå ann der under med tanke på at vannet som har kommet inn. Pussa jo ned der like etter jeg kjøpte bilen, og det holder seg bra enda. Matta som var i kom fra en E36, så den passa liksom ikke helt. En kjenning vraka en E30 touring for en stund siden, så jeg fikk ta matta som var i den.

Satte også inn M-stolene. Han som har satt inn de gamle cobra-stolene har laget et vinkeljern som han har hatt på de originale festene, skrudd fast den med en låsemutter, å sveisa fast mutteren i båre vinkeljernet og det originale stolfestet.... #-o Fikk sveisa inn nye bolter slit at de nye stolene passa. :)

Ble utrolig bra om jeg får si det selv. :)

Gammel vs. ny

j68w6cf3wyzzmne55bax.jpg

"Ny" gulvmatte kommet inn.

udu8rtli6nv2sgz2nnzb.jpg

Midtkonsoll på plass

vpd7eegffmvs8ps6vh2p.jpg

w1ltvnocjg79d3k9eocf.jpg

M-stoler på plass :D

tc21jtmgsal0838ht58g.jpg

o3wfr37kartdoez9fpsz.jpg

9xf942d6gy8b0bflxx01.jpg

2hclglrj980uc5bxk7w0.jpg

Fy faen og noen deilige stoler!!! Hvor fikk du de fra ?:o Har aldri sett de før :S

Skrevet

Felgene kommer nokk tilbake i "original" farge. Altså sølv. Vurderer om jeg skal gjøre noe for å få de unike, men det vil jeg ikke dele enda. ;)

De nye stolene du tenker på? Det er jo originale M3/cab stoler. Kjøpte de fra et "upholsteryshop" i Califorina. ;)

Skrevet
Felgene kommer nokk tilbake i "original" farge. Altså sølv. Vurderer om jeg skal gjøre noe for å få de unike, men det vil jeg ikke dele enda. ;)

De nye stolene du tenker på? Det er jo originale M3/cab stoler. Kjøpte de fra et "upholsteryshop" i Califorina. ;)

Aha, Da har jeg gått glipp av noe :/ Har du noe link på en nettside eller noe? :) Mye ga du for de? :)

Skrevet

Fant de på ebay. :) Ble vel ca 4000 hvis jeg husker riktig. :)

Har handlet inn 51mm fjærbein som det skal coilovers på, og M3 kalipere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...