Larsinnj Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Ok. Tror den hadde to eiere etter Flemming før den for ut av bygda. Du kan jo se i tråden til Rogern her. Vi holder jo på i samme garasje forøvrig. Bil vel en ganske potent bil det.
Rogern Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Flemming's e28 "m5" hadde 3,6 motorn og ble forøverig taket og solgt i deler. Motorn havnet i en e23 som gikk på aure en stund. Ellers har det vært 2 e28 "m5'er" med m88 motorn, en ble solgt ut av byggda og den andre er huggd. En kompis har motorn liggenede i deler og den skal sugetrimmes og settes i en e28 528i som kommer til å bli ganske så fet hvis han realiserer planene sine. Han bygger cosworth vingbil fortiden og det koster jo også penger.. men nok off-topic fra meg. Larsinnj nå må du dra rævva opp fra soffan og kom å skru! Sitter i arbeidsklær å skal ut nå sjekk klokkslettet \:D/
Hjelen Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Var å sjekka prosjekte ditt i går, Larsinnj:) Bra prosjekt;) Jeg hadde også (som de fleste andre her) gått for sorte frontlykter;)
Larsinnj Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Såpass ja? Hehe.. Prøvde å montere torsjonsfjærer fra M3 i dag, men det var et sannt helvete, så det spørs om det blir låsesylinder likevel. Hadde ikke sjangs til å få det på, så greide jeg å bøye et av festene baki der, å da blir det vel kansje litt svake festepunkt. Skal prøve igjen i morgen med nye krefter. Gulvmatten gikk sånn halveis inn i dag. Stammer fra E36, så var ikke helt snug fit, men skal vel jukse det til på et vis.
Larsinnj Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Jeh la opp nya kabler til anlegget mens jeg hadde matten ut nå, og det viste seg at den som har lagt opp tidligere ikke har tatt mye hennsyn til eventuell dynamostøy. Hvis dere ser på bildene i første post ser dere en bunnt med kabler som går bakover. Den bunten inneholdt 1 stk stømkabel 4 stk høytalerkabler der to ikke gikk fra noe, og heller ikke til noe. 1 stk elendig signalkabel som gikk fra spiller til forsterker 1 stk signalkabel som ikke gikk fra noenplass og som var klippet av litt bakover der 1 stk antennekabel. 1 stk remote
Larsinnj Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Da har jeg sjekka prisen på pulverlakkering av felger, og det var 250 kr pr felg, så det var ikke så ille. Skal spenne de opp i dreibenken på skolen å pusse kanten selv.
LarsiPan Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Svarte løkkte! Fått topp osv no da? Må vel ta mæ en tur å sjå ein dag Btw, nice finish på toppdekselet
Larsinnj Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Takk for det! Var sikkert bra sandblåst! Ja, håper topp er på vei nå. Har liksom sprengt budsjettet LITT.. Hehe.. Kjøpt en som er ferdigplanet, mirafreste ventilseter (spør meg ikke hva det er, men har sett flere som gjør det, så håper det er bra!), ny kam, nye vipper, nye vippearmsakslinger, ventiltetninger osv. Lite fremgang fra du ver det sist egentlig. Holder på å har inn gulvmatte, som ikke passa så bra som først håpet. (er fra E36. )
LarsiPan Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Hehe, koste pæng jah Skifta glødeplugga på mærsjn, så no ska den sællas. Da bi det E28. Glede mæ te å join the club.
Larsinnj Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Hehe, ja bli fettj d! Legg an t harrytur t sverige t sommarn!
Larsinnj Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 I dag har jeg holdt på hele dagen på skolen med å pusse felgene. Dvs én felg. Ble fryktelig vanskelig å se på bildene, men den ble ganske fin tilslutt. Før: Etter:
Larsinnj Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Takker. "Bare" tre felger igjen å pusse, så blir det matting av senter og til trondheim på pulverlakkering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå