Larsinnj Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Nei, rial-hjulene står på enda. Venter på at en treig svenske skal dreie noe greier til meg, pluss lage "bromsåkadapter" så blir det 5 bolts med skiver fra E46 330d og E36 M3 kalipere. Usikker på hva jeg skal gjøre. Regner med det blir Hartgehjul på denne, men de hadde vært feite på M3n og.. Må vel pusse opp OZ Mitoene snart og sikkert..
Torek Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Å svarte.. Du har M3 også ja! La hartge hjula pryde den <3
Larsinnj Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Har nokk det. Vil bruke både hartge og mitoene, men tønnene og kantene på mito-settet er sprukket og bulkete så må ha nytt. Og det koster en del. Har jo de TSW Hockenheim som jeg kan bruke midlertidig.
Larsinnj Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Da har jeg handlet nytt kamera, så da må det prøve ut litt fotografering og påfølgende redigering! Er ikke så flink enda, men lærer vel etterhvert.
Larsinnj Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Da kommer det endelig litt flere deler til denne også! Hylser og mutter for å få på E36 nav foran samt adapter for å få e36 m3 kalipter til å passe sammen med skive fra e46 330i eller d. Bak kjører jeg originale bremser. Borer opp nye hull slik at det blir 5x120. Da får jeg jo fortsatt 4x100 bak så jeg får brukt opp alle "burne-hjulene" mine på treff til sommeren! All klaring er god klaring!
Jørgen Lie Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Trodde du bare kosa med M3`n jeg? Blir greit med muligheter for andre hjul da! Vurdert det samme selv faktisk, men avventer litt!
Larsinnj Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Hehe, kan jo ikke glømme bort førstebilen fordi om jeg har kjøpt M3! Åpner en del muligheter for felger ja! Sitter å sikler på mye jeg har lyst til å kjøpe!
pål Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Tøff tråd, har du montert s50 innsuget nå? kjører du på KDFI ? mappet du selv?
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Har ikke det enda nei. Flensen som passer på toppen og selve spjeldrekka ligger hos Tore Østhus, eller Tore Topplokk som han er mere kjennt som. Han skulle se på div måter for å få det til å funke optimalt. Har tenkt til å hente det snart for å få laget andre enden av adapteren. Ang. Kdfi så har jeg egentlig ikke så veldig stor tro på det sprutet. Ser at mange har dårlige erfaringer, mens andre får det til å funke som bare juling! Jeg skal jo ikke styre noe med tenning med sprutet (kjører originalt fordelerlokk osv) så det minsker jo ting som kan gå galt. Har sprut egentlig kun for at jeg skal kjøre uten LMM. Hadde det ikke vært for det tror jeg det hadde blitt chip istede.
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Takk for det! Håper ikke den blir dårligere vertfall! Har sånn smått planer om garasje, Lars Håkon-style snart nå! Da blir det vertfall plass å holde på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå