Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke montert justerbart bak enda, da jeg ikke har noen plass å holde på annet en ute. Dritt å holde på ute når temperaturen er på den blå siden! ;)

Har heller ikke prøvd hartge-hjula på denne da det mangler et bolthull på bilen enda.. :P Blir vel en ordning med det etterhvert 8)

Pussa ikke med noe, men polerte opp med et sett fra gasolin.no. Funket fjell, men kantene var ikke så stygge fra før da. Senteret var det lakkereren som sandblåste før han lakka det ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hmm. Noen som vet årsaker til at det kommer damp fra varmeapparatet? Kan det være noe mye annet enn hull i varmeregistret eller en vannslange til/fra registeret?

Er verst når jeg kjører varme, men så det kom litt på kaldluft i dag og.. :(

Skrevet

Ingen som vet?

Går sykemeldt akkurat nå, så har lest gjennom en stor mengde prosjekter. Da kom lysten til å fikle litt med E30n tilbake igjen! Skadet ryggen i jula, så er ikke så veldig mye jeg får til å gjøre, pluss at jeg ikke har noen spesiell plass å holde på annet en ute. Brrrrr....

Men er da noen småting jeg kan gjøre! :)

Har en jordfeil i ledningsnettet til lyktene en plass. Skulle gått over, men er ganske mange av kontaktene som er hjemmelaget osv, så hvis jeg finner ett annet som er bedre til en fin pris, bytter jeg hele greiene isteden for.

Tok av lyktene for å løsne litt på justeringsskruene, så fant jeg ut at chromeringer ikke er noe særlig pent. Vertfall ikke når de er rustne! #-o

Begynner sånn smått å bli venner med speilrefleksen og, så kanskje det blir litt mer og bedre bilder frammover! 8)

Rustflekket og stygt! Så det ikke før jeg tok av lyktene!

DSC_0180.jpg

Grunnet..

DSC_0181.jpg

..lakket..

DSC_0184.jpg

..og montert! Syntes det ble bra! :D

DSC_0186.jpg

Skrevet

Helt enig!

Men sånn.. Hva er disse ringene laget av? Skulle matte de ned før jeg lakkerte, så jeg tenkte.. 400 papir. Det bør være bra! Ble ikke en eneste ripe av det. Så ut som om jeg hadde polert dem! Tok i skikkelig etterpå, å mattet med 120. Ble ikke noe mye bedre av det heller, så det endte med at jeg matta ned med 40 papir! :!: Og selv om jeg brukte så grovt, ble det ikke dype riper, men akkurat passe til å lakkere på!

Skrevet

Fant ut det! :D haha! :wave:

Ble raske måten med grovere papir, men ble som sagt ingen dype riper i dem. Finishen på lakkeringen ble jo fin den! :P

Skrevet
Ja, ser hvertfall knallbra ut på bildene. :)

Takk for det! :) Lurer på hvor lenge det holder når jeg får det på bilen da. Er redd det begynner å flasse. Skulle vel ha sendt dem på pulverlakk istede.

Ja Stig, fant ut det! Heldigvis ikke mere chrom som skal lakkes på den! ;)

Skrevet

det vet jeg ikke :P Jeg fikk beskjed om å syregrunne all chrome på gamlen min av lakkerer på jobb, enda det står boks etter boks med sinkspray på alle arbeidsbenker :P

Tiden vil vel vise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...