Larsinnj Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Hvis jeg skal holde på inni må jeg nesten kjøre den ut, å nå er det et så helsikes til vær i tillegg. Håper på å få ryddet ut av fjøset som står tomt ned til pappa 100 meter herifra snart. Da blir det "bissniss"
Larsinnj Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Da har jeg fått bremseskiver og div. Har en ørliten misstanke om at de vertfall er store nokk for en E30 som har knapt 200hk.. Må bytte motorplaner nå tenker jeg, når jeg har bremser til å stoppe skiten.
Rogern Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Snodig, på e36m3 fant jeg bare ett sett 16" som gikk på (prøvde flere) og der er skivene "bare" 315mm.
helland Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 vi så litt på bremsene på e61 min i går også, der bygger calipterne veldig lite utover.. vet ikke hvordan det er på e36 m3
Larsinnj Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Ja, får håpe det går med 17" vertfall, så jeg slipper 18". Da finner jeg heller på noe annet!
Larsinnj Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Da har jeg hatt en liten økt i garasjen. Fått demontert, men da halve hjullageret står igjen, så må jeg få fjernet det før jeg kan fortsette. Det funker vel å skjære ett hakk med en vinkelsliper å kakke på det, men siden jeg har verken vinkelsliper eller meisel, så får jeg prøve å skaffe til i morgen. Skal hjelpe Helland litt med sin cab i kveld, før det blir nattskift på meg, så jeg rekker ikke mere i dag. Ny vs gammel 325mm vs 260mm Gammel vs "ny" Klaringer inni OZ Hartge-felg. Eneste som var av M3n var en bakfelg, så prøvde inni den, men rekner med det blir likt i en framfelg og. Ut til siden går det bra, men jeg må space de litt ut da kalipteren tar i baksiden av skruvene på felgen. Litt vanskelig å se, men tror ikke det er mye om å gjøre før det går! Klaringer inni TSW Hockenheim. Det går uten problemer. Som det står nå
Larsinnj Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Ble ikke så mye gjort i dag, men fikk da til litt før lyset forsvant. Har ikke bilder, men har kommet så langt at jeg har fått prøvd på en felg. Det blir trangt tror jeg når jeg får bilen på bakken, men det skal gå mener jeg. Eneste jeg er litt nervøs for er at jeg må space ut Oz'ene litt for at de skal gå klar kalipteren. Får bare ha troa på at det går med et nødskrik. Er jo litt mere dekkstrekk og på dem.. Ble ingen bilder i dag, så får komme sterkere tilbake i morra!
Larsinnj Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Fikk gjort meg nesten ferdig i dag. Mangler bare å lufte bremsene! Må få med meg en kamerat en dag, å få gjort det slik at jeg kan sette den på bakken igjen! Hylsa for å få hjullager fra E36 til å passe montert. Sammen med nav, og en noe frisert bremseskjold. Skulle egentlig hatt nye skjold ser jeg, men det får gå. Adapter til kalipter på plass. Har ikke bilder av skive og kalipter montert, men måtte prøve på en OZ felg. Hadde bare bakfelg, så de blir en tomme mindre de som skal på, men tror ikke de kommer noe lenger inn fordi. Er vel tønna som er smalere, for jeg mener det et samme kant. Pluss at jeg må space, for hjulene gpr ikke rundt som det er. Gikk rundt litt når jeg jekka opp hjulet, så det er ikke mye om å gjøre for at det går klart. Håper det blir med 1mm spacer. TRANGT! Ser ikke ut som pinglebremser lenger akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå