Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett sånn flaks a?

Får håpe det finnes noen i nærheten. Haster sikker ikke så veldig, da det ser ut som om drittværet ikke har tenkt å gi seg med det første...

Vært greit å fått det ferdig og da men. :P

Edit: Dvs, jeg kan ha bærebro fra bil med trommelbremser? Eller er det bare lagrene som er like?

Skrevet

Da har jeg fått skaffet riktige hjullager! Så får jeg prøve å sveise på ei plate fjæra står på på den gamle bærebroa. Hvis det blir helt håpløst må jeg vel leter etter enda ei brukt bro. ;)

Skrevet

Jeg har trommelbrems på bilen nå. Har kjøpt skivebrems. Du kan få hele bakstillingen av meg mot henting. Bor i bergen

Skrevet

Burde spandere nye M3 nav bak !! Tenk om det lageret ryker i godt driv da :shock:

Spare noen 1000 lapper på den sikkerheten, hadde ikke jeg gjort.

Skrevet

Ja, jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøre med det der.

Men hvis jeg kjøper nav fra M3, må jeg ha alt fra M3? Eller vil standard bremser osv passe over?

Skrevet

da må du ha broene også. du må ha broer med skivebrems orginalt, 325/m3 stikkakslinger, m3 nav, m3 nav, m3 calipper m3 skiver.

Jeg har forresten komplette 5x120 bærearmer med bremser og stikkaklinger for 4500,-

Skrevet

Da var det plutselig ny plan!

Nav, bremseskjold, brekklaver og et slikt fjærsett fra E30 M3 er bestilt. Trenger ei ny bærebro og akslinger nå, så har jeg det meste i boks.

Får låne kaliptere og skiver til jeg finner noe som ligger til salgs. Florerer vel ikke kaliptere til M3 vil jeg tro. :)

Skrevet

Bak så kan du bruke 325 hjullager m3 navet passer rett inni ;)

bruker 325 bærearmer.

Dette har jeg montert på min bil, så dette vet jeg passer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...