Larsinnj Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Får du ikke lov til å kjøpe deg et sett av!! Hahaha
Larsinnj Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Var plan det ja! Ikke med noen av mine biler da, men skal hive Hartgehjula på E28en til en kamerat å dra ivei!
helland Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Får du ikke lov til å kjøpe deg et sett av!! Hahaha må ikke rope for høyt du nå
Larsinnj Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Nei, man kan vel ikke få ha noe for seg selv..
Larsinnj Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Synes det ble bra jeg vertfall! Skal prøve å få valset på søndag så jeg kan kjøre med den og! Skal du/dere på Bud i morra?
635csi Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Full fart her i verkstedet for å gjøre klar div. kjøretøyer til treff i morgen ja Skal du utover med M3`n?
Larsinnj Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Sweet! Nei, desverre. Blir ikke med den denne gangen. Kommer sammen med en kompis i en E28. Har ikke bytta termostat og vannpumpe på den enda, så vil jeg lakkere fangere og diverse før jeg drar på treff med den. Men tenkte å ha prøveskilt på den om ikke så lenge, så kan ta meg en tur til Halsa da. Er gokart-banen åpen?
Torek Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Ble kult med Hartge. Mildt sagt et godt løft for bilen
Larsinnj Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Takk for det! Er enig der ja! Får bare håpe at Helland ikke får fatt i hjulene dine, slik at jeg kan ha noe ingen andre i nærområdet har for en gangs skyld..
helland Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Takk for det! Er enig der ja! Får bare håpe at Helland ikke får fatt i hjulene dine, slik at jeg kan ha noe ingen andre i nærområdet har for en gangs skyld..
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Takker for det! I dag har jeg fått lånt meg hjulbuevalse, så nå subber det ikke bak lenger! Rimelig mange som snur seg etter denne her i bygda nå, og det er gøy! Er litt for lav foran, så får ikke fult rattutslag uten at det tar borti, men den blir vel på den høyden her likevel. Fikk også fiksa den el-feilen jeg hadde! Las i tråden til Larsen-Racing at man kunne fjerne det Si-kortet som ligger i instrumentpanelet. Det var et par kretser på det som var brent bort, pluss at jeg misstenker at batteriene var kaputt. Fjernet det å fikk i hel sikring igjen, så var alt av lys tipp topp! Men tempmåleren slutta å funke etter jeg fjerna den. Får prøve å finne meg et nytt slikt si-kort å sette nedi å se om den kommer tilbake igjen! Effektiv fyllesyksøndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå