Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det ble bra jeg vertfall! Skal prøve å få valset på søndag så jeg kan kjøre med den og! ;)

Skal du/dere på Bud i morra?

Skrevet

Full fart her i verkstedet for å gjøre klar div. kjøretøyer til treff i morgen ja :)

Skal du utover med M3`n?

Skrevet

Sweet! ;)

Nei, desverre. Blir ikke med den denne gangen. Kommer sammen med en kompis i en E28. ;)

Har ikke bytta termostat og vannpumpe på den enda, så vil jeg lakkere fangere og diverse før jeg drar på treff med den. ;)

Men tenkte å ha prøveskilt på den om ikke så lenge, så kan ta meg en tur til Halsa da. ;) Er gokart-banen åpen?

Skrevet

Takk for det! Er enig der ja! :)

Får bare håpe at Helland ikke får fatt i hjulene dine, slik at jeg kan ha noe ingen andre i nærområdet har for en gangs skyld.. [-o<

Skrevet
Takk for det! Er enig der ja! :)

Får bare håpe at Helland ikke får fatt i hjulene dine, slik at jeg kan ha noe ingen andre i nærområdet har for en gangs skyld.. [-o<

:lol:

Skrevet

Takker for det! :)

I dag har jeg fått lånt meg hjulbuevalse, så nå subber det ikke bak lenger! :D Rimelig mange som snur seg etter denne her i bygda nå, og det er gøy! ;) Er litt for lav foran, så får ikke fult rattutslag uten at det tar borti, men den blir vel på den høyden her likevel.

Fikk også fiksa den el-feilen jeg hadde! Las i tråden til Larsen-Racing at man kunne fjerne det Si-kortet som ligger i instrumentpanelet. Det var et par kretser på det som var brent bort, pluss at jeg misstenker at batteriene var kaputt. Fjernet det å fikk i hel sikring igjen, så var alt av lys tipp topp! :D:applause: Men tempmåleren slutta å funke etter jeg fjerna den. Får prøve å finne meg et nytt slikt si-kort å sette nedi å se om den kommer tilbake igjen! :)

Effektiv fyllesyksøndag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...