Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rydda ut av E21 delebilen i dag, og jaggu fant jeg ikke et instrument med røde nåler som har gått tilnærmet like langt som det gamle som sto i! \:D/

4k9zyc32fr0n42yt22w2.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var faktisk delebil til denne på plass! :) Var en i bygda her som hadde en sølvgrå touring stående som han skulle kvitte seg med. ;)

Hvis noen trenger deler så er det bare å rope ut! Var sorte DE på den, men de tenkte jeg å ha selv. Alt med takluka skal jeg ha selv, og drivakslinger. Ellers er det bare å rope ut om noen trenger noe! :) Har ikke fått sett så nøye på den i mørket enda, men skal se over den i morra tenkte jeg ;)

Skrevet

Han sa det var en 323i som er stroket til 2,4. :P Jager litt på tomgang, men tror det løser seg hvis jeg justerer tenning og bytter innsugsbelg, da det er hull i den ;) Jeg har litt andre motorplaner i den sorte, og jeg har vertfall ikke tenkt å gå ned i motorstørrelse! Kommer vel for salg snart. ;) Må se over litt i dagslys før jeg legger ut noe tenker jeg! ;)

Skrevet

Det stemmer. ;) Er en m20b25 som har fått dieselveiv fra m51d25 og råder fra m20b20. ;)

Men leker med tanken om annen motor nå. Har kjørt den mye i sommer, og er lei av effekten! Vil ha mer, men vil ikke ha havaripumpe! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...