Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis jeg skal ha 255 må jeg jo bredde bilen en halvmeter på hver side! :P

Er ikke E28 med et hav av plass dette vettu ;)

Da må du jo kjøpe smalere felger, hehe...

Skrevet

Hehehe. ;) Ja, vet du mener at det ser dumt ut, men jeg liker den stance-stilen godt. ;) Så det blir nokk tyrestretch og poke på denne gitt. ;) Det har det jo i og for seg vært i hele sommer, bare at det blir enda litt mer til neste sommer! :P

Skrevet

Bare fyrer litt jeg. At det ikke er min stil, er mitt problem ;)

Folk gjør som de vil, det er jo smak og behag. Og en kan umulig behage alle med alt. Felgene var tøffe de, DET var alvorlig ment...

Skrevet

Ja, takk og lov for at ikke alle liker det samme. :P Det hadde vært kjedelig!

Synes felgene er rå jeg ja! De ser mye bedre ut live enn på bilder og! ;)

Skrevet

Driiiiiit møkkete bil, men skal vel lakkes til neste sesong uansett, så er ikke riktig så nøye. Er ikke helt ferdig med veien opp til verkstedet, og siste biten er gress. Så pissregna det når jeg skulle kjøre den inn, så ble litt spinning...

Uansett:

DSC_0048.jpg?t=1353360316

DSC_0047.jpg?t=1353360297

DSC_0041.jpg?t=1353360262

Skrevet
Satan! , råeste hjul jeg har sett!, og for en kant!!:-), mange tommer kant er det?, blir så sinnsykt bra!:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg angrer ikke på felgvalget nei, for å si det sånn! :) Har ikke målt, men er vel 4" kant tror jeg. ;)

Skrevet

Hehehe, jo takk. Tror det blir bra tilslutt jeg! Gleder meg til å få på dekk, så jeg får sett om jeg kan kjøre med den høyden der. Håper virkelig det går, men synes kanskje det ser litt vel tight ut! Skal prøve å valse litt mer. Har litt å gå på før jeg begynner å dra ut buen, så får vel noen millimeter der og.. ;)

Skrevet

Grattis med de feteste felgene på en bimmer her til lands! :D

Ang. dekk så bør du ABSOLUTT velge 225/35. Mye penere :)

Skrevet
Bare å legge bua i dekket å pælme på

Bumpstops.. Ingen problem :mrgreen:

Hehehe, ja skal ha bumpstops. Tviler på det blir så mye fjæring ja, men om det tar borti buen likevel, så må jeg jo opp litt..

Grattis med de feteste felgene på en bimmer her til lands! :D

Ang. dekk så bør du ABSOLUTT velge 225/35. Mye penere :)

Takk for det! Om det er de aller feteste vet jeg ikke, men de stiller vel ganske høyt ja. :P Er storfornøyd med valget mitt jeg vertfall.

Og ja, det blir nokk 225.35. 215.35 blir for mye strekk!

Skrevet

Hehehe, ble brått en del forespørsler om det nå! ;) Nei, de skal nokk stå på M3'n :D

Skulle hatt et sett med dritthjul som den sorte kan stå på mens jeg sveiser, og sender den til lakk og greier. Må dele Hartge'ene i vinter tror jeg, å få polert dem opp igjen. Helt utrolig matt kanten har blitt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...