Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oiii shit, dette blir gromt! :D

Grommeste Rotiformene også da!

Du synes det ja? Jeg og.. 8)

Fysj så ekle felger a gitt :P ble ikke så veldig misunnelig nå ;)

Gratulerer! gleder meg til å se denne på treff med syke hjul!

Hehe, ja jeg gleder meg til å få den ferdig først og fremst, å se hvordan resultatet blir. ;)

Skal du og resten av gjengen på Bud neste år? Er et langt skudd, men håper bilen er klar til da, så jeg kan stille med både denne og M3en ;) Om jeg får noen til å kjøre da.. Vurderer også å ta inn på hytte utpå der, så jeg kan prate litt skit med dere som eventuelt kommer oppover ;)

Har ikke blitt gjort så mye i det siste. Alle rutene er ute av bilen, og det finnes ikke rust rundt vinduer annet enn hva jeg har lagt ut bilde av, så det er bra! :)

Har lovet meg bort å grave litt på tomta til en kamerat, pluss at jeg skal bytte regreim på en annen E30 på fredag. ;) Oppå det hele går jeg nattskift uka her, men skal prøve å få til noen timer likevel.

Har forøvrig fått satt meg opp et lite "mekkehjørne" med benk og ei lita verktøytavle. ;) Må ha litt flere duppeditter å henge ting på, pluss at jeg ikke har all verden med utstyr, men har fått til det meste med de midlene jeg har tilgjengelig. :P Som dere ser på bildet er det også litt mangel på lys.. Det kommer :P

7le48qkci63d2djlpfjf.jpg

Skrevet
Nja, må få bytta ut det der vertfall. Tror ikke det var så veldig dyrt for ny vindusramme til den faktisk, så blir vel det tenker jeg ;)

Hellå, jeg har vindusramme som du trenger her, org del. (ny)

542816_10152279333685370_1534648322_n.jpg

Skal få den skitbillig av meg om du garanterer at du kommer på E30Meet til sommeren med denne bilen! 8)

Skrevet

Hvilken pris snakker vi da? :P Får ikke opp bildet da jeg er på jobb, men tenkte ikke å bytte hele den ramma. Da blir det jo kluss med rammenummeret.. Så har jeg jo delebilen jeg tenkte å ta ut frontruta på en dag nå, å se hvordan det står til med rust der. ;)

Tørr dessverre ikke å garantere at jeg stiller på E30meet med denne. Får jeg ikke klar bilen til da, så blir det jo værre. ;) Men da kommer jeg nok i M3 igjen ;) Beste hadde jo vært å fått med begge bilene nedover!

Sett bort fra et par småting som jeg vet dere er klar over, og som jeg vet blir tatt tak i, så er jeg storfornøyd med hvordan treffet var i fjor vertfall, så blir nok ryddet plass i kalenderen til E30meet i årene som kommer og! :D:clap:

Skrevet

Det er hele ramma ja.. hehe, litt jobb å bytte den! :-) så bare ut som det var rust langs hele vinduskanten på din, men ser sikkert bedre ut når du får tatt bort litt av rusket som ligger der.

Jeg er ganske sikker på jeg vet hva du mener, og det skal vi selvsagt ordne opp i! Utstilling blir også på asfalt neste år :-)

Skrevet

Er ikke noe pes å få det igjennom hos biltilsynet, greia med rammenr. Kan gjerne være at du må ta det gjennom et godkjent verksted eneste...

Skrevet

en kompis som dro inn med ett m535i karosseri, han tok bilen på tralla, uten motor..

fikk banka inn nytt nr, MEN beskjed om å komme inn på visning etterpå, siden di hadde mistanke om athan skulle montere annen motor.

så for Larsinnj sin del er det vel lurt å unngå dette tror jeg :)

Skrevet
Det er hele ramma ja.. hehe, litt jobb å bytte den! :-) så bare ut som det var rust langs hele vinduskanten på din, men ser sikkert bedre ut når du får tatt bort litt av rusket som ligger der.

Jeg er ganske sikker på jeg vet hva du mener, og det skal vi selvsagt ordne opp i! Utstilling blir også på asfalt neste år :-)

Nja.. Er hull bare helt ute i kantene, men er sånn smårust i falsen hele stykket der det vises på bildet. Men selv om det er veldig lite bortover, så må det jo byttes uansett. ;) Så blir litt jobb det der, men langt fra uoverkommelig! :P

Er ikke noe pes å få det igjennom hos biltilsynet, greia med rammenr. Kan gjerne være at du må ta det gjennom et godkjent verksted eneste...

Som Stig nevner, så er det akkurat det jeg er redd for, at jeg må inn på biltilsynet på kontroll etterpå.

Skal dokumentere dette godt, så det ikke ender som BMWbenny, og M3n hans. De tok vel hele bilen hans i pressa fordi de fant noen sveiser rundt rammenummeret.. Det ser jeg helst at jeg unngår, så hvis det skulle bli noe slikt kluss seinere en gang, så kan jeg vertfall dokumentere at jeg ikke har jukset med chassisnummeret.. ;)

Fikk gjort litt i dag og. Tok ut dashbordet, og forøvrig den rusta som allerede er avdekket i vinduskarmen så ser det meget bra ut! :mrgreen: Så da blir det vel å ta ut rute og dash fra delebilen i morra, å se hvordan det står til der. Er det ikke rust der, så blir det kapp og sveis! ;)

Har bare et enormt dårlig bilde av dagen resultat! Glemte kameraet hjemme, så måtte ty til mobilen.. :-(

nueddfg13xjbmteetnbn.jpg

Skrevet

Jeg har hatt flere tilfeller av "innpreging av uoriginalt rammenr" som er blitt utført.

Det som har vært praksis her i Haugesund, er at jeg måtte slått inn nytt nr selv - og så har jeg vært på BT og vist det. Jeg måtte ved alle anledningene slå inn rammenummer på høyre støtdempertårn, dette var et "krav" fra BT.

Ene gangen, så skulle jeg vise en 520i (med total M535i ombygging) - og vips så slo jeg inn ene tallet opp ned... Men de godtok det... Utrolig nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...