Larsinnj Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Fant fort ut ar Rotiform ikke var helt min stil, så har nå fått byttet dem i disse skjeldne, originale, overgromme Style 73 i dimensjon 7,5x17! Tror disse vil utgjøre toppen av kransekaka når jeg får lakkert bilen, å hevet den helt opp på coiloversen! Digger at det er heeelt crazy fitment! Er på f***ehåret at det går for hjulbuen!
Larsinnj Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Nå æ`re no muffens her ! Åå, å æ muffins forno' a, Solan?? hahaha, hva skjer her nå? Fikk et latterlig godt tilbud som jeg ikke kunne la gå fra meg!
fizn Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Vinterfelga? Så jo ut til å være fine de der da
Larsinnj Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Hihihi, tenkte bare å fucke opp litt, men var lite respons gitt.. Men, ja.. Er lagringsfelger. Skal jo dele å pusse ned kantene på Hartge'ene nå, så måtte ha noe å stå på. Er uansett greit å ha felger som det ikke er så veldig nøye med når man holder på å pusse opp bilen slik. Er jo helt greie felger som den kan lagres på. Eneste at jeg må ha 20mm spacer foran pga coiloversen. Ene felgen er forøvrig splitter ny, da den gamle ble ødelagt. Er forøvrig originalfelgene som sto på gamle E46en til VegardK her inne..
Larsinnj Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Var forresten en liten tur til Helland i dag, for å vrenge dekka av Hartge-hjula så jeg får delt, pusset og polert dem. Renner over av Hartge-felger her snart!
Pedi Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Pyssj, du skremte oss ikke - jeg for min del gjorde bare slik jeg gjør med ungene: bare overse det, til anfallet går over
Larsinnj Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 hehehehe Jeg er jo nesten ikke stort eldre enn hva ungene dine er, så du kan vel triksa bedre enn meg!
Pedi Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 hehehehe Jeg er jo nesten ikke stort eldre enn hva ungene dine er, så du kan vel triksa bedre enn meg! Hehe, du er grei
helland Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 hehehehe Jeg er jo nesten ikke stort eldre enn hva ungene dine er, så du kan vel triksa bedre enn meg! Hehe, du er grei Ludvig er en grei kar, litt lettskremt og skeptisk
Larsinnj Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 hehehehe Jeg er jo nesten ikke stort eldre enn hva ungene dine er, så du kan vel triksa bedre enn meg! Hehe, du er grei hehehehe hehehehe Jeg er jo nesten ikke stort eldre enn hva ungene dine er, så du kan vel triksa bedre enn meg! Hehe, du er grei Ludvig er en grei kar, litt lettskremt og skeptisk Må hjelpe til når det gjelder vettu. Å det tafatte pelsdyret med ryggsekken er gjerne med å hjelper fugger'n med strikkeskjerfet vettu!
Larsinnj Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Fordi om det ikke skrives så mye, så skjer det da litt nå og da. Langt fra ferdig, men det kommer seg!
helland Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Liker, noen koser seg med felgpuss, mens ANDRE sliter rævva av seg på jobb
Larsinnj Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Sliter rævva av deg du, my ass! Ja, det er godt å få brukt noen feriedager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå