Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant fort ut ar Rotiform ikke var helt min stil, så har nå fått byttet dem i disse skjeldne, originale, overgromme Style 73 i dimensjon 7,5x17! :applause::applause:

Tror disse vil utgjøre toppen av kransekaka når jeg får lakkert bilen, å hevet den helt opp på coiloversen! :D

2vk8w9qych9gcykwnqs6.jpg

Digger at det er heeelt crazy fitment! Er på f***ehåret at det går for hjulbuen!

bzf8xagokso6i9t2jt1k.jpg

:mrgreen:

Skrevet
Nå æ`re no muffens her !

Åå, å æ muffins forno' a, Solan??

hahaha, hva skjer her nå? :D

Fikk et latterlig godt tilbud som jeg ikke kunne la gå fra meg! ;-)

Skrevet

Hihihi, tenkte bare å fucke opp litt, men var lite respons gitt.. :P

Men, ja.. Er lagringsfelger. Skal jo dele å pusse ned kantene på Hartge'ene nå, så måtte ha noe å stå på. Er uansett greit å ha felger som det ikke er så veldig nøye med når man holder på å pusse opp bilen slik. ;)

Er jo helt greie felger som den kan lagres på. Eneste at jeg må ha 20mm spacer foran pga coiloversen. :) Ene felgen er forøvrig splitter ny, da den gamle ble ødelagt. Er forøvrig originalfelgene som sto på gamle E46en til VegardK her inne.. ;)

Skrevet

Var forresten en liten tur til Helland i dag, for å vrenge dekka av Hartge-hjula så jeg får delt, pusset og polert dem. :mrgreen:

Renner over av Hartge-felger her snart! 8)

x4c0jwei8jqqlcy252mc.jpg

Skrevet

Pyssj, du skremte oss ikke - jeg for min del gjorde bare slik jeg gjør med ungene: bare overse det, til anfallet går over ;)

Skrevet
hehehehe :P Jeg er jo nesten ikke stort eldre enn hva ungene dine er, så du kan vel triksa bedre enn meg! ;)

Hehe, du er grei :)

Ludvig er en grei kar, litt lettskremt og skeptisk ;)

Skrevet
hehehehe :P Jeg er jo nesten ikke stort eldre enn hva ungene dine er, så du kan vel triksa bedre enn meg! ;)

hehehehe :kose:

Ludvig er en grei kar, litt lettskremt og skeptisk ;)

Må hjelpe til når det gjelder vettu. ;) Å det tafatte pelsdyret med ryggsekken er gjerne med å hjelper fugger'n med strikkeskjerfet vettu! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...