Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skøyeren! :P Priser meg lykkelig for det, forresten. :P

Har fått polert en ring nå, men er ikke helt fornøyd. Har fortsatt endel porer som ikke kommer vekk med polering, så blir nokk enda en runde med sliping på denne og. ;)

Skrevet

Tja.. Det kan jeg jo alltids fikse. :P Har pusset kun en ring til nå, og siden jeg er så heldig å få være med på enda en runde med influensa, så blir det nokk med den ene ringen på et par dager... :roll: Så må jeg skaffe meg finere sandpapir, da jeg ikke blir fornøyd med pussinga, og er etter etter en runde med grov, og en runde med finpolering, på langt nær fornøyd med glansen. Dette er grunnen til at jeg tar en ring av gangen. jeg har jo aldri prøvd dette før, så vil se hvor nøye jeg må være med hvert steg med pussing før jeg kan gå videre på neste steg. Jeg har jo aldri gjort noe slikt før, så må prøve meg litt fram først. ;)

Prøvde meg på en 50/50 her. ;)

g5ejy01paxyja8t4c60x.jpg

Etter en runde med grov og finpolering. Som dere ser så er det jo litt glans. Problemet er at jeg vil ha mer.. :P

nbddd6s0fopegl91c64c.jpg

Så mellom slagene så blir det litt kosejobbing på Rotiform'ene. :kose:

d0z4r3wbf33eb3it82vy.jpg

Skrevet
blankt å fint :applause: skal du ha de rotiform felgene på denne eller på m3`n din?

Rotiform på denne, og Hartge på M3'n er planen. ;)

Dette blir grooomt :) god bedring med influensan og stå på for dette blir rått!

Jo takk for det du! :) Er på bedringens vei nå, så skal vei å hente en M-tech 1 bakfanger i morgen! ;) Så får jeg se hvordan det passer bakpå der. ;)

Skrevet

Se der ja! :-) Kom nettopp hjem nå, så må få lagd noe mat før det blir å ute å se hvordan det passer ;-)

du må legge ut et bilde hvist du tester rotiformene på m3en vartfall :wink:

De blir nokk testet på den og ja, så kommer vel et bilde av det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...