Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det er cossie-stoler nei. Står Cobra på dem. Eneste jeg vet. ;)

Er ganske gode å sitte i, men hvis jeg hadde hatt valget mellom disse og stolene i en Chevrolet beuville hvis jeg skulle kjørt jorden rund, hadde nokk mine blitt valgt bort ganske fort. ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Lurer litt på om det blir pent på bilen, eller om det blir seende har snålt ut. Har ingen brae bilder fra siden meg felgene på heller.

Har photoshoppet et bilde der man ser sånn ca hvordan jeg vil ha det.

Tror det blir bra jeg.. :mrgreen:

DSC00505copy.jpg

Skrevet

Jeg håper på det..

Ikke sikkert det blir lakkering denne måneden likevel, da vi har fått tilbud på russebil. Dodge Ram 5,2 liter. Selger påstår at det er V6, men når jeg søker opp første generasjon Ram på veven finner jeg tre motorer med 5,2l, alle er V8. Skal se på den snart, å er jo ikke så fryktelig vanskelig å finne ut. :lol:

Skrevet

Har nå demontert alt som heter bremser bak, pluss to bremserør da disse ikke gikk gjennom eu-kontroll. Har slitt lenge med bremserørene nå, og fikk lånt meg ei skikkelig rørtang å fikk de løs tilslutt.

Da jeg monterte det nye røret fant jeg ut at det ikke gikk like langt fram som det som sto på fra før. Retter da ut det gamle, og det viser seg at det nye er alt for kort.

Spekulerer derfor litt om det kan være de rørene over bensintanken. Men de er vel ganske korte? På mangellappen sto det bare bremserør begge bak. :roll:

7t60wm8af55k0lq5x9j8.jpg

Over til noe mer positivt! Jeg fant igjen digitalkameraet mitt!! :D

Skrevet

Hmm det var kjedelig..

13 34326755591 Bremserør (Org) (M10/M10-751MM) 77.87

14 34326755591 Bremserør (Org) (M10/M10-751MM) 77.87

Koster jo ingenting for 2 nye da, si fra hvis du skal bestille for jeg trenger noe greier jeg også.

Skrevet

Skal finne ut hvor lange de rørene over tanker er. Ringe GS på¨mandag eller noe sånt. Må jo ha nye lengre rør uansett, så kan jo bestille ganske fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...