Larsinnj Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Da har jeg fått testet ut litt, å fant ut at jeg tilpasser m-tech skjørtet til bakfangeren isteden for å feste det på bilen, som jeg først tenkte. Jeg fant, på ett eller annet forum at faceliften er noen cm lenger enn pre-facelift i hekken. Så når skjørtet er helt i bakkant på fangeren på pre-face, så tenkte jeg å feste leppa i bilen, så jeg får kjøpt meg noen cm der. Nå viser det seg at det var motsatt, å at uansett hvordan jeg fester den så vil et umodifisert skjørt stikke langt inn i hjulhuset. Så da blir løsningen å korte inn m-tech skjørtet det som skal til for å få det til å bli flush med fanger/hjulbue. Pr. nå, så er skjørtet ganske nøyaktig 8 cm for langt. Kapper det å "sveiser" sammen med loddebolt, så tror jeg det skal være mulig å få til et brukbart resultat. Loddebolten må fram uansett, siden det er skjært ut to store hull midt på leppa til hengerfeste.
bmw_327i_turbo Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Blir vel bra dette etter en del timer med tilpassing
Larsinnj Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Ja, tror nokk dette skal være overkommelig! Ser for meg hvordan jeg skal gjøre det, å tror det vil funke knall.
Sund.M3 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 hvorfor bruker du m-tech 1 på en facelift bil egentli?
tommyheimberg Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Skal du ha fangeren inni eller vil du ha den utpå? Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 hvorfor bruker du m-tech 1 på en facelift bil egentli? Fordi at jeg allerede har front og sideskjørt. Kjøper jeg en bakfanger som passer til bilen da, så blir det kræsj med resten av skjørtene. Så skulle jeg hatt m-tech 2 bakfanger, så måtte jeg ha kjøpt m-tech 2 rundt hele for å få litt helhet i det. Derfor velger jeg å tilpasse en m-tech 1 hekk isteden. Er jo litt jobb, men skal være overkommelig. Skal du ha fangeren inni eller vil du ha den utpå?Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Hæ??
helland Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 dette tror jeg blir tøft, liker m-tech 1 godt, iogmed at det er slike "riller" nederst Håper bare du ikke skal lakkere di i sølv!
Spjotvoll Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 wut? ska du ha sån e34 m5 stripe nederst ?
Larsinnj Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 dette tror jeg blir tøft, liker m-tech 1 godt, iogmed at det er slike "riller" nederst Håper bare du ikke skal lakkere di i sølv! Ja, synes det er tøft! Nja, er litt opp til vurdering enda. Har prøvd å finne et bilde av Siv sin gamle som hadde det, og på den syntes jeg vertfall det var kult! Men så er det det med at det kun er E34 M5 som har "lov" til å ha slike.. wut? ska du ha sån e34 m5 stripe nederst ? Det er opp til vurdering ja
Spjotvoll Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Det kan bli tøft da, men siden æ har aldri sett det på en e30 før så e æ ganske blank Du får lakker ferdi alt svart så drar du gråteip rundt heile biln nederst å sjer om det kan bli tøft
Larsinnj Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Prøver heller photoshop. Limet på sølvteipen en vel rimelig sterkt, og kan umulig være bra for lakken
Spjotvoll Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 haha, va det beste æ kom på i farten, Photoshop e jo genialt om du kan å bruk det
winchester Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Hm, burde ikke "lodde" det ihop. Når jeg sjekket opp dette hos GS-Bildeler, Koed og diverse utenlandske forum var det 2-komponents lim som var tingen siden plasten ikke er plastsveisbar. Jeg kjøpte det og har til nå limet og fikset ett helt M-tech 1 sett og en bakfanger til E36 med strålende resultater. Er 3M produkt, så du finner det hos forhandlere av de.
Larsinnj Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Sier du det ja. Vet Helland har et slikt limesett liggende, så spørs om vi må prøve det isteden da. Husker ikke helt hvilket merke det var, men tror kanskje det var 3M! Eller var det Wurth? Spiller vel kanskje ikke så stor rolle det da.
helland Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Sier du det ja. Vet Helland har et slikt limesett liggende, så spørs om vi må prøve det isteden da. Husker ikke helt hvilket merke det var, men tror kanskje det var 3M! Eller var det Wurth? Spiller vel kanskje ikke så stor rolle det da. er nok wurth det ja! Vi får kjøre ivei ei bestilling på mer lim da, er litt usikker på hvor mye jeg har.. men skal få låne settet mitt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå