volvobrage Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Kult prosjekt:)Og ikkje minst drit rå rotiform felgar! Skal følge med her:)
matsi Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Kult prosjekt:)Og ikkje minst drit rå rotiform felgar!Skal følge med her:) +1 gleder meg til å se rotiform hjula på
Larsinnj Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Skjedd noe her. Dessverre laber fremgang her.. Skal til Oslo å se på ny bruksbil på nyåret nå, å da stikker jeg innom Hylle å henter ei vindusramme med det samme. Så da blir det forhåpentligvis litt fremgang etterhvert! Rusta på bakplata er ikke så ille, så den skal jeg prøve å sandblåse, og den på kanalen skal jeg lage en egen bit å sveise inn, da det ikke er store biten som er rusta, men vil ikke kappe i kanalen uten å ha slik hulromsbeskyttelse i umiddelbar nærhet. Så må stikke til Trondheim en dag å få kjøpt sand og slik spray. Å i byen tørr jeg ikke kjøre med Hiluxen.. Kult prosjekt:)Og ikkje minst drit rå rotiform felgar!Skal følge med her:) Kult prosjekt:)Og ikkje minst drit rå rotiform felgar!Skal følge med her:) +1 gleder meg til å se rotiform hjula på Kult at dere følger med, selv om det går i sirup! Så er det artig å høre at felgvalget mitt falt i smak! Slikt er motiverende å høre!
Larsinnj Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Ønsker med dette godt nytt år fra "3-serie låven"! Måtte det bli et fint, produktivt og problemfritt år for alle som driver å pusler med bil rundt om i Norge! Men.. Nå er faktisk denne bilen veteran! Hva innebærer det? Må jeg inn på visning for å få den godkjent som veteran? Eller blir årsavgift og forsikring automatisk nedjustert når bilen er 30 år?
helland Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 bilen må se original ut, være bra stand, ha originale felger, motor osv for å forsikres som veteran.. haugvis med bilder Godt nyttår ja ! fra "sharknosegarasjen"
Larsinnj Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Kun bilder de krever? Skal gå an å få til det da! Hehehehe, sharknosegarasjen ja! *Liker*
Infinity Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Du trenger ikke bilder, bilen trenger ikke være original eller noe som helst sånt tull, det kommer ann på forsikringsselskapet ditt! Noen krever bilder og dokumentasjon på bilens utseende osv, andre krever ingenting. MEN du får en begrenset årlig kjørelengde på som regel 3000-5000km. Årsavgift på 4** kroner kommer automatisk, omregistrering er gratis også. Jeg registrerte min 83 323 som veteran til morran idag, forsikret i Trygvesta - ingen bilder eller annen info nødvendig annet en bilens kilometerstand. Så har jeg en Ascona C med calibra turbo motor osv, som jeg skulle forsikre i Gjensidige, og der krevde de bilder fra alle sider inkl motorrom og innvendig, samt at bilen måtte være original og i bilens originale farge osv.... Så det blir nok Tryg der også...
Larsinnj Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Begrenset kjørelengde spiller egentlig ikke så veldig mye. Er jo ikke en bruksbil Jeg har alle mine forsikringer i Terra, og ettersom jeg forstår av nettsiden dems, så kreves det bilder av alle sidene, kupe og motorrom. Og bilen må ha bla. original farge, så da er jeg vel buttfucked allerede der.. Skal som nevnt tidligere se på ny bruksbil snart nå, så får snakke med dem når jeg fikser forsikring på den. Hvis ikke får jeg ringe Trygvesta.
hylle Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Hvis ikke får jeg ringe Trygvesta. Neei, du skal ringe martin i gjensidige imorgen. tlf : 51819340 Si at du er medlem i E30meet.
Pedi Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Hvis ikke får jeg ringe Trygvesta. Neei, du skal ringe martin i gjensidige imorgen. tlf : 917 32 232 Si at du er medlem i E30meet. Gjelder rabatten kun for bil, eller hus osv også?
hylle Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Gjelder rabatten kun for bil, eller hus osv også? Alt, Men det kan være en fordel å sende mail istedenfor hvis du har veldig mye forsikringer. mailen ligger på logg inn når du blir medlem.
vegardk Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Steike e d værste!!!!! Ol renganj i fornt, du skuffe!
Larsinnj Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Hehehe! Men du? Har du samme oppfatning etter prøveturen som før? Viktig å ikke være alt for opphengt i et og samme merke vettu. Må prøve litt forskjellig Nei, ble visst Audi bruksbil på meg ja. Trøster meg med at det er langt ifra den tristeste Audien, med en 2,7 V6 biturbo under panseret. Sparker godt ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå