Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fin Bruksbil da! men er vell ikke den mest bensinøkonomiske bilen? brukern mye på mila da ? ;)

Er ikke den verste heller! :P Den går på ca litern på mila ;) Så den bruker jo ikke noe mer enn hiluxen faktisk. Eneste du har litt prisforskjell på diesel og 98 oktan :P

fin AUDA det der da skulle bare hatt den nærmere bakken :) må vel ha en slags boks ting for og få blinklysa til og lyse i park på de der?

Det skulle den ha vært, samt det skulle ha vært andre felger, men disse gamle bmw'ene har ropt lengst etter penger og stell, så da går nokk de først :P

Kan jukse det til uten en slik "boks ting" men det beste er jo å få tak i en slik modul selvsagt ;)

Skrevet

Da er det endelig litt rørelse igjen! Var å snakka med GS i dag, så så fort det lar seg gjøre får jeg vel noen greit store pakker! :P

I bestillingen var det 2x forskjermer, 2x dører, panser, takluke med ny pakning og koffertlokk! ;)

Førerdøra er utgått, men han var ikke sikker på om den var på tur til å bli utgått, eller om det var helt tomt på lager. Hvis det er helt tomt på lager blir det vel litt lenger ventetid regner jeg med.

Jeg har også vært i kontakt med han som lakkerte biler for Automote før, og siden han har fått jobb som lakkerer igjen blir det til at han tar jobben. Han er vertfall dyktig til å lakkere! :D

Så blir litt tid å vente på deler nå, men de er vertfall på tur snart, så da får jeg satse på litt mer framgang snart! :applause:

Skrevet
Da er det endelig litt rørelse igjen! Var å snakka med GS i dag, så så fort det lar seg gjøre får jeg vel noen greit store pakker! :P

I bestillingen var det 2x forskjermer, 2x dører, panser, takluke med ny pakning og koffertlokk! ;)

Førerdøra er utgått, men han var ikke sikker på om den var på tur til å bli utgått, eller om det var helt tomt på lager. Hvis det er helt tomt på lager blir det vel litt lenger ventetid regner jeg med.

Jeg har også vært i kontakt med han som lakkerte biler for Automote før, og siden han har fått jobb som lakkerer igjen blir det til at han tar jobben. Han er vertfall dyktig til å lakkere! :D

Så blir litt tid å vente på deler nå, men de er vertfall på tur snart, så da får jeg satse på litt mer framgang snart! :applause:

Konge, Bli strøkent det :) på blakstad du ska å lakker eller?

Skrevet

100% strøken blir den vel ikke, men det vil jo bli et solid løft ut fra hvordan den så ut tidligere vertfall ;-)

Blir satt inn på Blakstad ja. :-)

Skrevet
100% strøken blir den vel ikke, men det vil jo bli et solid løft ut fra hvordan den så ut tidligere vertfall ;-)

Må vel tru på at det bli bra ja :) du ska fortsatt ha diamantsvart ja? :)

Skrevet

Må vel tru på at det bli bra ja :) du ska fortsatt ha diamantsvart ja? :)

Fargen blir nokk beholdt ja! ;-)

Originale platedeler fra GS ja, Pedi! ;-)

Skrevet

Goodie, de Vreng -delene er jo bare kast... BMW-delene har dårlig nok passform som de har, om en ikke vil begynne å "rette" på de nye Vreng-delene da...... For å spare noen kroner...

Skrevet

Kjøpte uoriginal frontfanger til en Mercedes jeg hadde før.. Aldri igjen! Håpløst å montere, så er det ikke gøy når det blir så jævlig med knoting på nylakkerte deler! :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Fikk melding av den lokale delepusheren (Helland) tidligere i dag om at han hadde fått en pakke på 300 :!: (Ja, du leste riktig! Tre hundre) kilo med bmw-deler, blant annet en halv, splitter ny E30! 8)

Er langt ifra fornøyd med pakkingen, da framskjermene lå å gnisset mot hverandre uten noen form for beskyttelse mellom, og dørene hadde også minimalt med beskyttelse. Naturlig nok er det da noen merker på dem, men snakka med lakkerer og det skal ikke være noe problem å få retta opp i.

Blir også tatt en liten haug med bilder for å dokumentere, å sende tilbake til GS, så slipper nestemann som bestiller deler å få det levert på samme viset!

Tenkte å ta bilder av alt i dag å legge ut her, og for en gangs skyld hadde jeg husket å ta med kamera i garasjen. Og hvorfor ser dere ingen bilder?? Jo, for minnekortet lå hjemme! :evil::evil:

Men tror dette blir bra! En annen tanke som svirrer rundt om i hodet mitt nå, er; Nå som bilen skal hellakkeres. Vil jeg egentlig beholde diamantsort, eller skal jeg ta fargebytte? Jeg er veeeldig gira på rød E30, men er jo flere med rød E30 rundt her, bla. Minigris og Jørgen Lie. Men lurer på å snakke med lakkerer om å få laget en rødfarge med en liten egen vri på, så den ikke blir helt lik som de andre..

En annen ting jeg kan nevne er at jeg har polert en felg, og driver å pusser på en annen. Og som det ser ut per i dag, så blir det kjøpt 2 stk nye ytterringer til Hartge-felgene, slik at bakfelgene blir 1" breiere enn de er i dag. Altså 10,5x17 et? med 3,5" ytterkant. :)

nikj8kk55t33l97kl9nl.jpg

Skrevet

Ja, jeg tviler ikke på noe annet! Har kun gode erfaringer med servicen fra karene i Trondheim, så det blir vel en løsning! :)

Tror det skal være relativt kort prosess å få til de ringene dine, så har god tid. ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...