Torek Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Jeg synes du skal beholde diamantsvart. Den er jo helt sykt fin når den er pen i lakken:) Btw hvis du bredder 1" utover så trekker du bare fra 12-13 mm(0.5") på innpresset:)
Larsinnj Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Hvordan går det her da lars? Har snakket med en kar (Beianmotorsport) som har delebil jeg kan kutte vindusramma ut av. Må få til å ta turen til han i løpet av langfrien nå! Da kommer det nokk til å skje saker og ting. De nye karosseridelene er på lager, så etter det er sveist rundt ruta, er det vel ikke lenge til den er klar for lakk! Skal lakke taktrekket tenkte jeg, men er da så helsikes kaldt hele tiden! No good å lakkere da! Diamantsvart er en nydelig farge!! Ja, synes det selv og, men er kanskje litt kjedelig.. Pluss at jeg har jo hatt den i 5 år nå! Mest sannsynlig så blir den nokk lakket opp i DS igjen. Jeg synes du skal beholde diamantsvart. Den er jo helt sykt fin når den er pen i lakken:)Btw hvis du bredder 1" utover så trekker du bare fra 12-13 mm(0.5") på innpresset:) Oki. Er da så mye som trenger alle pengene! Får se om det blir nye ringer til Hartge. Hvis ikke økonomien tillater det, så må jeg bare polere opp de gamle å kjøre spacer i år og. Må jo farsken meg ha 3 sett med sommerdekk og i år! Klarte å skli inni en kant med Audien og, så ble plutselig litt påkost på den og.. Meeen, fikk solgt Hiluxen i dag da! Så kom faktisk en liten slump inn på konto og!
tommyheimberg Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Syns det er altfor stille her nå lars:-( Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
helland Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Syns det er altfor stille her nå lars:-(Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 ja vi prøver å få masa han ut i verkstedet, men tror han har gittopp BMW og begynt med Audi istede
Pedi Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 ja vi prøver å få masa han ut i verkstedet, men tror han har gittopp BMW og begynt med Audi istede
Rogern Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Her er enda et rykte: Har hørt at valget står i mellom 328i og M3 denne sommeren.
Larsinnj Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 ja vi prøver å få masa han ut i verkstedet, men tror han har gittopp BMW og begynt med Audi istede Tja.. Audi er jo en finfin bruksbil, men blir ikke mere enn det. Så annet enn å montere us-blink så blir det ikke gjort så mye på den. Roger har nokk mere rett i det han skriver. Denne blir ikke ferdig til sesongen uansett. Ikke sjangse i havet, så fikk jeg en god del igjen på skatten i år, og når jeg har såpass med penger til den avgiften, så hadde det vært greit å tatt det, så får jeg bedre tid til å ta 328en. Er jo en mulighet for at det ikke blir så veldig til utlegg hvis jeg velger alternativ beregning også.. Tenketenketenke
tommyheimberg Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 M3 er jo ikke så dum prioritering da:-).. men syns du skal ta noen timer på 328'n og!!. Mye rust er fet egentlig på den? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Nei, synes da ikke det. Klart, 328en skulle vært gjort helt ferdig nå når jeg begynt med den, men når jeg har pengene til avgifta på M3n, så er det fristende å smekke på den skilt. Er jo godt og vel dobbelt så dyrt med skilter, så er lettere å ta lakkering seinere. Men som jeg forstår det på noen andre personer, så er det god sjangs for å få tilbakeført en del av avgiften ved alternativ beregning, og på mengden de jeg har snakket med fikk tilbakeført så er det mulighet for skilter og lakkering. Det er fristelsen nå, så vi får se hvordan det blir. Kunne fort ha vært mere rust enn det er ja. Er i nedkant av frontruta, og der hadde jeg avtalt å kjøpe splitter ny ramme, som ikke er i produksjon lenger, men den ble solgt rett før jeg fikk fiksa frakt. Skar ut av en delebil for en stund siden, men er ikke bra der heller... Ellers så er det en boble på kanalen på høyre side, og litt under ei baklykt. Innom fangeren der
Larsinnj Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Da er det faktisk litt rørelse i garasjen her og! Gått på langfri nå, pluss at det er sånn halvveis levelig temperatur i garasjen, så man slipper å se ut som det her etter en liten økt! Har ikke vært stabstag på denne bilen så lenge jeg har hatt den vertfall, så jeg plukket av det av delebilen jeg hadde i fjor høst. De er vel litt grovere også på touring, så det passet fint. Montert med nye hundbein og foringer selvsagt. Med det gjort, så var det bare bryte seg på sveisinga. Rusta kommer ikke bort av seg selv, det er vertfall sikkert! Det aller første jeg gjorde var å få sveis igjen hullene til antennene på bakskjermen. Hadde for sikkerhets skyld to av dem.. Ble symmetrisk, men ikke spesielt pent! En liten klatt der.. Oooog borte. Det rusta som jeg tenkte å sandblåse var ikke så ille som det så ut til å være, så slapp unna med slipeskive der. Her derimot sto det litt værre til. Var ikke så veldig mye å spekulere på. Bort må det uansett! Kaching! Enorm dropp i bildekvalitet, da jeg gikk tom for strøm på kameraet, så ble mobilbilder fra nå av.. Var pittelitt under pakninga til bagasjelokket og, men ikke værre enn at det gikk å ta det med slipeskiva. Grunninga jeg bruker. Er ikke mye, men er da litt. Er i gang med sveisinga vertfall. Får se om jeg går på kanalen i morgen. Blir muligens et par grønne i kveld, så tar det som det kommer!
hermanoo90 Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Bra at det er action her igjen, felger så fine kan jo ikke bare ligge å støve heller!!
tommyheimberg Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Endelig!, venta lenge på detta nå!, sattse på å ha den ferdig sveist innen fri perioden er over da?) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
helland Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Bra at det er action her igjen, felger så fine kan jo ikke bare ligge å støve heller!! Hehehe, nei, det går jo ikke! Endelig!, venta lenge på detta nå!, sattse på å ha den ferdig sveist innen fri perioden er over da?)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det skal vel egentlig være et rimelig mål å ha, men de delene jeg kappa ut fra den delebilen er ikke strøkne dem heller, så får se hva som blir gjort. Men det hadde vært utrolig kjekt. Da er det jo faktisk bare å trille den til lakk etterpå. Edit: Helsike.. Glemte å bytte bruker her! Larsinnj som skriver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå