Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på at bilen er ombygd fra 320, og da hadde tromler bak. Siden alle nye delene fulgte med bilen har de sikkert tastet inn regnummeret på bilen, å da kommer det opp 320. De til 320 var ca 15 cm kortere enn til de med skiver, så der har vi nok feilen. B

lir bestilt nye snart, og da følger det vel med litt flere smådeler som nye klips til dørpanel, sideskjørt, pluss en luftslange til motoren.

Blir vel enda litt mer kjenner jeg meg selv rett.

Skrevet

Fått bremserør fra gs nå, så da ble det tur i garasjen igjen. Rakk bare å montere håndbrekklavene, og skive på venstre side før jeg måtte dra igjen, men det er da noe. :) Satser på å få gjort det ferdig i morgen.

Når jeg først har funnet digitalkameraet, greier jeg å ta det med meg? Nei.. Mobilbilde atter en gang.. :roll:

ns2fyaswcq1hjp05pskl.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da er jeg oppsatt på intensivkurs i uke 26 og 27 så blir det vel lappen etter det! :D

Var et ledig kurs før det også, men vil gjøre meg ferdig med eksamen osv osv først. Kjedelig å vente lenger enn jeg må, men tror jeg har igjen for det senere! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ny plate til subkasse er laget, men målte litt feil, så må justere litt på den. Er absolutt ingen snekker! :oops:

Satser på å få det fikset i morgen, så jeg kan begynne å montere den sammen, å få den ferdig slik at det er bare å hive den i bilen når den er ferdig.

Nytt trekk er også innkjøpt. Den ser ikke ut som den er nå vertfall.. :P

Skrevet

Ny plate justert til. Må kjøpe noe kless å ha mellom platene. Noe forslag? Bare vanlig silikon?

Kjøpt nytt trekk som skal på også.

u7kdj3r6g3w5p4bqc8fk.jpg

Skrevet

Silikon funker sikkert det også ja, men jeg bruker alltid Sikaflex eller Tech7 når jeg monterer sammen høyttalerkasser. Smører på litt i alle skjøter på innsiden også for å være sikker på at kassen blir tett.

Skrevet

Da er platen limet på plass med tech7 og skruvet på plass, samt presset ned med en stor gitarforsterker oppfylt med manualvekter! :lol:

Blir ikke denne tett vet faan ikke jeg!

Skrevet

Da går motoren reint. Endelig.

Justerte ventilene. Var ganske mye slakk, så det var ikke rart den hørtes ut som en dieselmotor på filmen jeg postet litt tidligere. :lol:

Tømte slangene for gammel bensin og fylte på ny, samt kondensfjerner og dyserens. Nye plugger ble også montert.

Fjuska litt til å begynne med men etterhvert hørtes den helt normal ut, og den hørtes ganske kvass ut også. :D

Hadde vært morro å benket den. Noen som vet hva det koster?

Skrevet

Ja må si den hørtes veldig bra ut denne motorn nå, skulle bare mangle med nyoverhalet topp.

Gleder meg til å få prøvd den på landevei for å få kjent draget i den, høres vassere ut enn de 325'ene jeg har prøvd :D

Jeg vill også ha en e30 som går :roll:

Skrevet

Ja, du kan tro!

Gleder meg som en unge jeg vertfall.

Planen er å kjøre noen km, for så å kjøpe castrololje, å bytte ut biltemaoljen jeg hadde på når jeg monterte toppen.

Skrevet

Låsekasse på førersiden ble byttet i dag, så nå kan jeg låse begge dørene! ;)

Da er det ytre endeledd pluss småfeil som varseltrekant og skiltlys ++ som mangler for å få den godkjent! Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...