E.H.D Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Sjekk ut www.e90post.com for bilder, tips og ideer når det gjelder siste generasjon 3-serie.
///Magnus Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Gratulerer med ny bil. Senk trengs nesten alltid på originale biler. Aerodynamikk-pakka er også fin til E93. Men du - en ting; ser du ikke i søkeren eller på skjermen når du tar bilder..?
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Sjekk ut www.e90post.com for bilder, tips og ideer når det gjelder siste generasjon 3-serie. Takk for tipset:-)
336mik Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Flott bil,men jeg for min del ville hatt en med tak hvis jeg først skulle kosta på meg en så dyr bil. Uansett,langt utenfor min prisklasse.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Flott bil,men jeg for min del ville hatt en med tak hvis jeg først skulle kosta på meg en så dyr bil.Uansett,langt utenfor min prisklasse. Hehe, ja den koster jo litt da men er meget fornøyd med den. En av grunnene til at jeg valgte akkurat den var at det ikke var stofftak. Hadde en Saab 9-3 cabriolet tidligere og det var mye støy. Det er det ikke i denne. Dette er første BMW`en jeg har og må si at jeg er meget fornøyd så langt:-) Det eneste jeg ikke er fornøyd med er servicen på Stenshagen Bil. Men det er en annen historie...
bernhell Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Senk er jo et absolutt must på disse bilene! Fronten er det en god del kule muligheter med nå etterhvert.. Se bare her : Aerodynamikk-front: M-front m/kerscher leppe Org.front m/hamann leppe Veit ikke helt hva den siste her er....ikke så veldig kul da men... org.front med någe attåt...
bernhell Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Når du seie det så stemme det godt det ja... Fanden så lyst eg har på ein alpinahvit E92...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Senk er jo et absolutt must på disse bilene!Fronten er det en god del kule muligheter med nå etterhvert.. Se bare her : Aerodynamikk-front: M-front m/kerscher leppe Org.front m/hamann leppe Veit ikke helt hva den siste her er....ikke så veldig kul da men... org.front med någe attåt... Se her ja, her var det mange fine fronter:-) Synes den originale fronten jeg har nå er litt kjedelig men likte den fronten med hamann leppa under. Noen som vet hvem som selger denne leppa?
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Når du seie det så stemme det godt det ja... Fanden så lyst eg har på ein alpinahvit E92... En alpinahvit E92 er meget nice i mine øyne ja...
bernhell Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Nesten litt stygt å si det, men eg synes den org.fronten sammen med hamann leppa er en smule finere enn m-fronten...(tror eg) Ang forhandler kan du jo kanskje bestille fra uk... http://www.hamann.autovogue.com/e92coupe.php Står ikke pris der, men pundet er jo ganske gunstig for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå