MariusW Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hei! Jeg har ganske så nylig kjøpt en 318 E46 '99 som er relativt fin i lakken. Jeg har også gjerne lyst å beholde den slik. Hvordan burde jeg vaske den? Jeg er ganske hyppig på å dra i selvvasken å spyle av bilen ofte men jeg hører at det kan være skadelig for lakken. Noen tips og triks? Må jeg virkelig ut med svampen i det kalde været 2-3 ganger i måneden for å vaske den? Og hvordan er deres inntrykk av felgvaskemiddel? Holder dem seg rent lengre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Her står alt du trenger å vite.. http://www.bilforumet.no/bilpleie/17439 ... mmies.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Genial side for meg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 www.detailersclub.no mye bra der og hyggelige folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå