Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VURDERER å selge mine Keskin Kt1 felger i 9x16 Et 15/25

Den ene felgen har litt merker på seg, men hadde planer om å fikse det samt fjerne klalakken på felgene og polere opp banen skikkelig! Blir de ikke solgt så gjør jeg det :)

Dekkene er toyo proxxes i 215/40/16 og er 2 helt greie dekk og 2 bra.

boltsirkel er som sagt 4x100. Kan selges med 20mm spacere/bolter slik at man få et 5 bak f.eks og 15 forran.

Pris = BUD, men som sagt så vurderer jeg salg så skambud er ikke noe vits!

litt bilder da kanskje :)

keskin.jpg

IMG_1814.jpg

IMG_1804.jpg

Skrevet

Fikk pris på 14000 med dekk her i skien i hvertfall.. Og det var med Nangkang..

Men uansett så stresser jeg ikke med å selge.. Bare lufter ideen..

Prøv å bestil fra kjartan hos QA og få de til 8400,- kommer 1000 i frakt ektra! PLUSS dekk.. så er fort oppe i 14-15000 da..

Skrevet

hehe lukter på noen schmidt th-lines..9x16 og de er 8x16 forran og er litt bedre med tanke på at jeg har justerbart.. men blir de ikke solgt er det ikke verdens undergang akkurat :) liker jo keskin felgene utrolig bra!

Skrevet

14000? Jeg fikk tilbud på 12 000 hos bergen bilelektronikk med sånne nangkang dekk og. Og handle hos QA blir ikkje det verste for meg, for han holder til i nabo kommunen. Men uansett, eg skjønner godt du vil beholde slike og, nydelige felger. Måtte bare få frem at det ikke er overalt det blir fullt så dyrt for nye felger:)

Skrevet

men da får du kjøpe nye da.. er en salgstråd det her.. så er ikke int i å høre om alle steder man får det billigere... REIS TIL TYSKLAND DU, SÅ FÅR DU DET ENDA BILLIGERE.... men har íngen ting med saken å gjøre...

JEG selger de for rundt 8000,- thats it!

• 4 years later...
Skrevet

Trodde vi hadde en deal angående felger jeg, e30power10..

Kjipt for meg å sette av dagen så jeg er klar for å blåse oppover til deg når du sier fra, for så å få beskjed etter litt masing at du ikke kan/vil gjøre byttet alikevel..

Jeg har jo M21 deler og, kunne fått til noe hadde du bare vært litt mer seriøs.

Uansett, går greit nå.. Lykke til med dealinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...