M_Pia Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 På torsdag fikk jeg di nye felgene jeg har kjøpt på GS.. Så her er noen sommerbilder ! Har fått ny mattsvart grill å carbon-emblemer, men di er dessverre ikke kommet på bilen enda.. (Senk, soting å nye speil står på handlelista ! ) Kommenter gjerne ! GOD SOMMER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Da er Bimmern min til salgs ! http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=981693;Modified=1253377576;_cmd=similar Noen som kan flytte tråden til Kjøp og Salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Åsså går du fra BMW til Auda?? Skamme sæ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Åsså går du fra BMW til Auda?? Skamme sæ!! Ja, dessverre. Har bestemt mæ førr stajonsvogn, diesel og firtrekk nu så da bli det auda, værtfall i den prisklassen æ leite i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Fått noe napp på bilen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Fått noe napp på bilen din eller? Heh... 1 mail.. å 3 som har ringt.. Er redd for at motoren trekker ned, gutta vil jo ha noe med mer futt i ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Fått noe napp på bilen din eller? Heh... 1 mail.. å 3 som har ringt.. Er redd for at motoren trekker ned, gutta vil jo ha noe med mer futt i ! Ikke det helt store nei Ja man vil jo alltids ha mere futt.. Men er sinnsykt pen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå