///Mysild Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 da er det klart for årets siste bimmerstreff med sommersko på... søndag 28 september klokka 1400 på travparken... (travparken pga bedre plass å sladde ikke at det oppfordres, men etter klager på dårlig sladdeplass på sørlandssenteret forrige gang, så tar vi det der) så kryss av datoen, og kom å vis din vinterklare bil! klare vi å slå denne rekka nå da? vi var 67 biler 12 april! Travparken ligger i kristiansand! kart finner du her de som evt kommer langveisfra har jo da "god tid" til å evt planlegg felles kjøring dette koster ikke noe (minus bensing, mat etc), for de som måtte være i tvil... er bare en sosial samling kommer: ///Mysild Ad|os Hylle Wabby (har ikke noe valg!) OleJohnny (ikke han heller) OleJohnny and friends Cise Rabies Martins Martins bror Lyngdal BMW forening Spinx Spinx and buddys Fosse1 OnmyMind (dukker nok opp ) Øyvind.L (regner med det ) Hyggmaister Dannyboy Dirtydicky Homersimpson Ågedal (i caddy) Inthe Mpwr og en del uvisst rusk & rask kanskje: Søreng Chris_325iM (skal bli lurt ned ) kommer ikke: marararius (kanskje han får fri!)
Fliid Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 For oss litt mer "utenfor", hvor i hule heite er travparken ? : )
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 det er i sørlandsparken... like utenfor krsand
Fliid Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Hehe, endring i topic kom hurtig : ) Da er jeg orientert : )
Ad|oS Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Jeg kommer nok Regner med du har plass Sondre hehe Kan forresten ha et lite treff i November også. Snøen kommer ikke før nov/des hvis den kommer i det hele tatt her
Lars89 Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Skulle ikke fått til noe litt før da? Gatebil 5-7sept?
wabby Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Olsen bil ringte, tenningslåsen har kommet Weee, da blir det iPOD docking mod i kveld eller i morgen. Er litt sliten etter jobb på Østsia til 0200 og opp 0645 i dag...
///Mysild Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Skulle ikke fått til noe litt før da? Gatebil 5-7sept? gatebil da ja, og jeg jobber sent helga etter, og så er det ccn den 19-21 så da er det bare 28 igjen
Martins Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Kommer kommer eg og,ska prøve og dra med broderen med m3en og hehe.og noen flere bmwer.plutslig har det kommet en haug med bmwer til bygda her no,det er så moro og sjå at fol har funnet ut at bmw er bra bil
Lars89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Kan prøve å få dratt med et par hvis det blir nok biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå