Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha, nei dette er jo bare utrolig tragisk :S

Nei, fest fra lørdags morgen til søndagsmorgen i nye leiligheta hans :beer:

Jeg føyde jo til at den ikke akkurat ligger i kristiansand (nærmere sagt et par timer unna), og da kan vel du gjøre matten selv? Jeg holder 12timersregelen som et absolutt minimum serru :?

doh!

Om noen bekjente av meg skulle ha lyst å kjøre på bmw treff, så skal de få lov til det, men tviler på at de gidder..Sjansen for at de må ta toget hjem igjen er jo også over 90 %, siden jeg skal bli her nede, og da øker ikke sjansen! :lol:

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

trodde bimmers treffet var nå til helga.. men så så jeg på datoen så det var det jo ikke . :P hehe

jaja.. litt OT, men skal noen på streetmeet på evje til denne helga da? altså 20.sep kl 20.00?

så tråd om den her på bimmers.. så lurer på om noen skal opp? hvis det er noe der da?! .. hehe

Skrevet
hmmmm... du finner ut av noe ;-) hehe... :-P hvis du slokner klokka 0200, så rekker du å komme til i 4 tia :-P

Hehe..ja det verste er at jeg bommer jo bare med et par timer, for jeg må jo til kristiansand på søndagen uansett!! Herregud va tragisk :P Tviler på at jeg slokner klokka 2 da, men kan jo være jeg finner på noe lurt, hehe :P

Men treffer starter jo liksom kl 14, hater å komme for sent på sånne treff :x Vil ha med meg alt :evil::twisted:

Skrevet

streetmeet er på lørdag... i sørlandsparken... hvem snakker om evje!? latterlig...

JEG skal til våler! :-D

240, sierra og 200sx har jeg gått lei av! men ja hygge, du rekker det ;-)

Skrevet

æsj asså.. kan nok ikke komme alikevel:( skal i 40 årskalas på lørdagen i oslo.. jaja.. for heller se om ikke vi kan få ordna noe iløpet av vinteren med et vintertreff :wink::wink:

Skrevet
æsj asså.. kan nok ikke komme alikevel:( skal i 40 årskalas på lørdagen i oslo.. jaja.. for heller se om ikke vi kan få ordna noe iløpet av vinteren med et vintertreff :wink::wink:

Shit happends. Må få ordna et vinter treff på skikkelig vinterføre. Jakta på vinterbil har starta for lengst :)

Skrevet
hmmm... travparken kanskje?

med til våler cise?

må vel nesten bli der ja..:P

sorry.. kan ikke.. må være her hjemme å fikse på bilen.. skal bytte alle bremserør bak i helga.. :( hadde det ikke vært for det skulle jeg kansje ha tatt meg turen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...