Hyggmaister Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 haha, nei dette er jo bare utrolig tragisk :S Nei, fest fra lørdags morgen til søndagsmorgen i nye leiligheta hans Jeg føyde jo til at den ikke akkurat ligger i kristiansand (nærmere sagt et par timer unna), og da kan vel du gjøre matten selv? Jeg holder 12timersregelen som et absolutt minimum serru doh! Om noen bekjente av meg skulle ha lyst å kjøre på bmw treff, så skal de få lov til det, men tviler på at de gidder..Sjansen for at de må ta toget hjem igjen er jo også over 90 %, siden jeg skal bli her nede, og da øker ikke sjansen!
///Mysild Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 hmmmm... du finner ut av noe hehe... hvis du slokner klokka 0200, så rekker du å komme til i 4 tia
matsi Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 trodde bimmers treffet var nå til helga.. men så så jeg på datoen så det var det jo ikke . hehe jaja.. litt OT, men skal noen på streetmeet på evje til denne helga da? altså 20.sep kl 20.00? så tråd om den her på bimmers.. så lurer på om noen skal opp? hvis det er noe der da?! .. hehe
hylle Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 skal det ikke være treff i sørlandsparken da?!
Lars89 Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Hvorfor må alle treffa kollidere Skal til Våler denne helga, hvis ikke hadde jeg møtt opp.
Hyggmaister Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 hmmmm... du finner ut av noe hehe... hvis du slokner klokka 0200, så rekker du å komme til i 4 tia Hehe..ja det verste er at jeg bommer jo bare med et par timer, for jeg må jo til kristiansand på søndagen uansett!! Herregud va tragisk Tviler på at jeg slokner klokka 2 da, men kan jo være jeg finner på noe lurt, hehe Men treffer starter jo liksom kl 14, hater å komme for sent på sånne treff Vil ha med meg alt
Rabies Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Røyk bønne heller Da er du klar til å kjøre med en gang du våkner på søndagen
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 streetmeet er på lørdag... i sørlandsparken... hvem snakker om evje!? latterlig... JEG skal til våler! 240, sierra og 200sx har jeg gått lei av! men ja hygge, du rekker det
Cise Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 æsj asså.. kan nok ikke komme alikevel:( skal i 40 årskalas på lørdagen i oslo.. jaja.. for heller se om ikke vi kan få ordna noe iløpet av vinteren med et vintertreff
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 æsj asså.. kan nok ikke komme alikevel:( skal i 40 årskalas på lørdagen i oslo.. jaja.. for heller se om ikke vi kan få ordna noe iløpet av vinteren med et vintertreff Shit happends. Må få ordna et vinter treff på skikkelig vinterføre. Jakta på vinterbil har starta for lengst
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 hehe... vinter bil der 70 prosent kommer med noe annet enn bmw
Cise Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 hehe.. kan vel bli like morro det da.. må bare ha ett krav: STOR parkeringsplass
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 hmmm... travparken kanskje? med til våler cise?
Cise Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 hmmm... travparken kanskje? med til våler cise? må vel nesten bli der ja.. sorry.. kan ikke.. må være her hjemme å fikse på bilen.. skal bytte alle bremserør bak i helga.. hadde det ikke vært for det skulle jeg kansje ha tatt meg turen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå