KalMar Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 har sendt kje en pm, men luringen har ikke svart å det er siden han ALDRI er inne på bimmers.... hehe
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 han har lest den i hvertfall
Martins Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Ærh. Klarte å kræsje familiebilen sist fredag, så da har nok pappa fått E30'n jeg hadde kjøpt! Og som holder på å bli EU-godkjent. Tror ikke det blir noe treff på meg nei... Drar nok heller hjem til Flekkefjord og tar høstferie, og tjener litt penger! Skal aldri si aldri, men ser heller dårlig ut. huff da,kan jo ta turen uten bil da vell?pappa sier alti"du er ikkje utlert sjofør,føre du har noen bulker og jort noen feil"man lere jo av feil så hehe
onmymind Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Ser du bor i Kvinesdal Martins... Du var vel ikke tilfeldigvis blant publikummet på Åmot der jeg kræsja da...?
Martins Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 hmm nei har ikkje sett noen kresje på aamot eg,når var dette?det er noe eg ikkje har fenge med meg
Martins Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 oki,aldri gøy når slikt sjer,man som sagt,har eg ikkje fenge med meg dette... synd at du har kresjet.kommer du ikkje på treff da i helga?er vell non du kan sitte på med da,fra flekkefjord?eller mannen din?
onmymind Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jeg dropper det. Drar hjem til Flekkefjord og tar høstferie Ikke noen av mine kompiser fra Flekkefjord kjører BMW, så det nytter ikke Og mannen min, altså typen, er i Hemsedal, og har ikke anledning til å komme... Så.
Dirty Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 jeg kommer nok. men stygg bil tviler på det blir ny lakk i helga så
Martins Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 he off hva har du nå jort med bilen din?
Martins Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jeg dropper det. Drar hjem til Flekkefjord og tar høstferie Ikke noen av mine kompiser fra Flekkefjord kjører BMW, så det nytter ikke Og mannen min, altså typen, er i Hemsedal, og har ikke anledning til å komme... Så. kjedligt da,hva jobber du med i flekkefjord?er du der kver helg eller,er du i krsand som regel?
onmymind Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Kassadame på Ica XD Reiser som regel hjem ja...
Martins Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 aha okei er sjelden på ica i byen eg hehe,har ikkje peiling på kem du er så
onmymind Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Nei, med mindre du har sett noen krøller som vifter ut av hjelmen på ei som kjører en svart Honda NSR XD Tror nok ikke jeg vet hvem du heller er så... Men regner i grunn med jeg har sett bilen din. Farge, og eventuell styling har du på...? Link her inne forresten??
Ad|oS Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Nei, med mindre du har sett noen krøller som vifter ut av hjelmen på ei som kjører en svart Honda NSR XD Tror nok ikke jeg vet hvem du heller er så... Men regner i grunn med jeg har sett bilen din. Farge, og eventuell styling har du på...? Link her inne forresten?? Ta en liten kikk her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=86711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå