Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ærh. Klarte å kræsje familiebilen sist fredag, så da har nok pappa fått E30'n jeg hadde kjøpt! Og som holder på å bli EU-godkjent. Tror ikke det blir noe treff på meg nei... Drar nok heller hjem til Flekkefjord og tar høstferie, og tjener litt penger! Skal aldri si aldri, men ser heller dårlig ut.

huff da,kan jo ta turen uten bil da vell?pappa sier alti"du er ikkje utlert sjofør,føre du har noen bulker og jort noen feil"man lere jo av feil så hehe

Skrevet

oki,aldri gøy når slikt sjer,man som sagt,har eg ikkje fenge med meg dette... synd at du har kresjet.kommer du ikkje på treff da i helga?er vell non du kan sitte på med da,fra flekkefjord?eller mannen din?

Skrevet

Jeg dropper det. Drar hjem til Flekkefjord og tar høstferie :) Ikke noen av mine kompiser fra Flekkefjord kjører BMW, så det nytter ikke :P Og mannen min, altså typen, er i Hemsedal, og har ikke anledning til å komme... Så.

Skrevet
Jeg dropper det. Drar hjem til Flekkefjord og tar høstferie :) Ikke noen av mine kompiser fra Flekkefjord kjører BMW, så det nytter ikke :P Og mannen min, altså typen, er i Hemsedal, og har ikke anledning til å komme... Så.

kjedligt da,hva jobber du med i flekkefjord?er du der kver helg eller,er du i krsand som regel?

Skrevet

Nei, med mindre du har sett noen krøller som vifter ut av hjelmen på ei som kjører en svart Honda NSR XD Tror nok ikke jeg vet hvem du heller er så... Men regner i grunn med jeg har sett bilen din. Farge, og eventuell styling har du på...? Link her inne forresten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...