Nøstbakken Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Som sakt skal eg senke bilen min ein e36 coupe 318is. Har ikkje så god peiling.. det blir med senke fjærer til å begyne med . Har nye "sache" dempere rundt bilen . Tenkte ca 40/20 . med 225/40/18. på dei m5 replica felger. (noen som har bilder av ein senket bil med dei felgene) noen gode sett å anbefale .. har sett litt på H&R og VOGTLAND Senkefjærer .. Mvh Øystein .
Fliid Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 haha, du la ut tråden for ett kvarter siden.. Bumpinga tar vel litt overhånd noen ganger ; )
Andreas1 Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Hvis du ikke har tid til å vente til folk rekker å svare får du søke i forumet. Sikkert 10.000 tråder om senking av E36... Minst...
Nøstbakken Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Startet denne tråden for å få hjelp. Ikkje noko anna. Er det ikkje det halve poenget er med eit slikt forum. Dele erfaringe.
ingard Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Har hatt H&R, Supersport og Vogtland (bare bak). Og av de er jeg mest fornlyd med supersport. Hvis du vil ha noe stivere, men allikevel "komfortabelt", så er de å anbefale.
Nøstbakken Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 takker for svar. super sport er de dei gs bildeler selger ?
Nøstbakken Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 noken andre som har noken gode tips.
Superbeetle Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Jeg ville nok senket den mer enn 40mm framme. Men det er meg er kjempe fornøyd med bilstein sine dempere og fjærer!! Men kan bli en anelse stivt, hvis du mot formodning ikke liker det så stivt.. Er du fra bømlo? Ring til ast performance i bergen da.. www.astp.no De driver å legger ned butikken nå, skal gå over til nettbutikk, så de har 50-70% på alle varer i butikken. De selger vogtland fjærer. Mulig de har liggende?
ingard Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 hva følte du om H&R ? Det er stivt, spesielt ble det nesten litt slitsomt framme av og til. Supersport er i mine øyne mykere. Kan trygt anbefales.
Nøstbakken Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 er kjekt viss bilen ikkje blir alt for stiv. skal jo trosalt fjære litt. men er det dumt å ikkje skifte dempere. men har jo nye demper på bilen.
knut_olestad Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Eibach fjær kombinert med Bilstein dempere, fin miks, stiv, men ikke ukomfortabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå