GiljeN Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 hei jeg kjører nå med en diff fra en 520 24v (sperre diff) på min 535i noen som kan fortelle meg hvordan bilen oppfører seg i forhold til hvordan den ville gått med en annen diff ? evnt utvekslings forholdene på de forsjellige har pyttet en m30b35 i en 520 så det er klart har ikke noe nr på diffen men noen vett vell sånt halv veis ? brukte diffen fra 520 pga den var det sperre takker for all hjelp
Fredrik Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 hei jeg kjører nå med en diff fra en 520 24v (sperre diff) på min 535i noen som kan fortelle meg hvordan bilen oppfører seg i forhold til hvordan den ville gått med en annen diff ? evnt utvekslings forholdene på de forsjellige har pyttet en m30b35 i en 520 så det er klart har ikke noe nr på diffen men noen vett vell sånt halv veis ? brukte diffen fra 520 pga den var det sperre takker for all hjelp Jeg mener å huske at Gunnar har gjort akkurat dette nummeret... han kan helt sikkert fortelle hvordan bilen går med denne utvekslingen...
eliot Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 bilen blir endel kjappere hvertfall, får ikke så høy toppfart pga. utvekslinga.
GiljeN Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 jeg føler bilen drar fint opp 1 og andre gire men trenge litt tid på 3 kom å fortell gunnar sikkert litt erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå