S.Arnesen Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 sitter å lurer på å teste ut auto glyms våt voks. sånn man sprayer på og "polerer" med svamp etter vask. noen som har testet dette? eventuelt andre merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oljak Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Har bruk våt voks i flere år, er fornøyd, men det kan bli noe "skjåller" på større flater som panser og tak. Jeg bruker skinfille og tørker det meste av vannet bort, for jeg bruker voksen, ikke med svamp, men pusseskin. oljak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 dette er polering for late mennesker, skal du ha polish/wax som holder så må det brukes karate kid metoder gitt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Fungerer greit til sitt bruk rekner eg med. Dvs at bilen har skikkelig voks ifra før. So har du denne sprayen etter vask for at det skal holde seg blankt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 tar liksom ikke lange tiden ei runde med f.eks tech wax da ! å da holder det mye lenger !!! samme som vaskemaskiner med polish , bortkastet kr!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 polerer bilen annehver månede hele året, så det er ikke noe problem... tenkte bare på slik våt voks som en fin avslutning på den obligatoriske søndags vasken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 derfor man har meguiars ultmate quick detailer... hadde ikke poler på 2 måneder, gikk over med den, glatt som ny... tok 5 min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Slike våtvokser er greie å bruke mellom poleringer for å friske opp glansen litt. Men å basere lakkbeskyttelsen ene og alene på en slik voks kan bli litt lite, hvertfall på vinteren. Du har gode merker som duragloss AW (aquawax) som jeg personlig bruker og er meget fornøyd med. men kjøp deg noen gode microfiberkluter og tørkehåndklær www.scandicshine.no og kast svampen og pusseskinnet, de riper opp bilen din! Er det noe du lurer på mtp vaskeprosessen eller annet kan jeg trygt anbefale www.detailersclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 derfor man har meguiars ultmate quick detailer... hadde ikke poler på 2 måneder, gikk over med den, glatt som ny... tok 5 min... Enig der.. Den funker helt utrolig bra.. Også går det jo så sinnsykt fort da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Har bruk våt voks i flere år, er fornøyd, men det kan bli noe "skjåller" på større flater som panser og tak. Jeg bruker skinfille og tørker det meste av vannet bort, for jeg bruker voksen, ikke med svamp, men pusseskin. oljak aiaiaiai!! Skinnfiller, svamper og pusseskinn riper, ferdig med det. Mikro-mikro-mikrofiber som er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 har prøvd våtvoks jeg også, å det er bra mye bedre med å gjøre det på gammelmetoden, har prøvd et par merker, men bare bortkasted tid å penger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Kan for øvrig skyte inn at jeg akkurat (på lørdag) behandla bilen med høytrykk, shampo, polish og våtvoks/lakkforsegling fra autoglym - ble smoooth! Glatt og blank som aldri før :8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Kan for øvrig skyte inn at jeg akkurat (på lørdag) behandla bilen med høytrykk, shampo, polish og våtvoks/lakkforsegling fra autoglym - ble smoooth! Glatt og blank som aldri før :8 skjønner ikke hvorfor du steller så med bilen din! ingen som har sett snurten av den uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hehe...bor i kristiansand nå da, så nå er det i det minste bittelitt lettere for meg å stille på treff Men bilen for øvrig er jo ikke så mye å se på likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 å? treff 28 september da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå