Gå til innhold

Våt voks. erfaringer?

S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Har bruk våt voks i flere år, er fornøyd,

men det kan bli noe "skjåller" på større flater som panser og tak.

Jeg bruker skinfille og tørker det meste av vannet bort, for jeg bruker voksen, ikke med svamp, men pusseskin.

oljak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike våtvokser er greie å bruke mellom poleringer for å friske opp glansen litt. Men å basere lakkbeskyttelsen ene og alene på en slik voks kan bli litt lite, hvertfall på vinteren. Du har gode merker som duragloss AW (aquawax) som jeg personlig bruker og er meget fornøyd med.

men kjøp deg noen gode microfiberkluter og tørkehåndklær www.scandicshine.no og kast svampen og pusseskinnet, de riper opp bilen din!

Er det noe du lurer på mtp vaskeprosessen eller annet kan jeg trygt anbefale www.detailersclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor man har meguiars ultmate quick detailer... hadde ikke poler på 2 måneder, gikk over med den, glatt som ny... tok 5 min...

Enig der.. Den funker helt utrolig bra.. Også går det jo så sinnsykt fort da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bruk våt voks i flere år, er fornøyd,

men det kan bli noe "skjåller" på større flater som panser og tak.

Jeg bruker skinfille og tørker det meste av vannet bort, for jeg bruker voksen, ikke med svamp, men pusseskin.

oljak

aiaiaiai!! Skinnfiller, svamper og pusseskinn riper, ferdig med det. Mikro-mikro-mikrofiber som er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan for øvrig skyte inn at jeg akkurat (på lørdag) behandla bilen med høytrykk, shampo, polish og våtvoks/lakkforsegling fra autoglym - ble smoooth! Glatt og blank som aldri før :D :8

skjønner ikke hvorfor du steller så med bilen din! ingen som har sett snurten av den uansett! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...