S.andresen Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Hallo. selger nå min 1989 mod e30 325 m-tec2 turbo. bilen er i bra stand. gjort mye med bilen. er bmw_boy på forumet som har bygget den.. ligger en del info om den innpå her hvis dere søker på bmw_boy sine innlegg. bilen har gått 196000 og er service hefte opp til 155000.. sitter bilstein dempere og eiback senke fjører på den som er godkjent i vognkort. orignal m-tec2 komplett styling,m-tec innstegs lister.m-tec matter,gir kule og ratt. e36 sport skinn stoler forran.sperre diff me z3 bak lokk. motoren er nybygget for ikke så lenge sia.. men den kaster av seg olje når den blir kjørt hardt så den er antagelig ikke borra eller noe sånt når den var oppe.. sitter neddreide katalysator stempler,piano tråd og arp studs. msd tillegssprut me 2 dyser.stor front montert ic.3" rust fritt fra turbo og ut.bilen er ikke 100% strøken men i utrolig bra stand uten om d med att den kaster av seg olje. ingen opbrukt e30. har data sprut fra borgir strand som kan følge med oxo komplett me dyser og alt som skal til. sitter azev a 15" på bilen nå. sjekk ut bmw_boy for mere bilder og info. bilen selges sånn den står men er fullt kjør bar. eu ok og årsavgift bet.. pris ca 70 tusen.. pris kan disk ved hurtig avgjørlse.. er å treffe på 41401990 mvh simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 dette er BIL! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Sorry, litt offtopic bare. Men ser på det ene bildet av bilen, så skimtes det en e36 med OZ ceres felger i bakgrunnen. Er det bilen carlhaakon har nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Denne har vel nettopp hatt en eier i Bergen, eller nærmere bestemt Lindås? -Roger- her inne som hadde denne for en stund siden vel.. Lenge siden du kjøpte den? Men men, nok "lettere OT", Lykke til med salget! Pen og sikkert artig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.andresen Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 bmw`n me felgen på er en e36 cab sor bror min har jo er ikke lenge sia bilen var i bergen så d stemmer nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Hva er årsaken til at denne skifter eier så ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.andresen Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 han jeg kjøpte den av hadde tatt den i innbytte i en 325 e36 kompressr han solgte og hadde ikke tenkt tl å selge den.. men jeg fikk taki tlf nr hans om fikk kjøpt den.. eneste grunnen til att jeg selger er fordi bror min skal selge bilen sin å d har jeg venta på i over 2 år nå skulle ikke han solgt bilen sin så hadde jeg fiksa den og hatt den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 hmmm... Nå fikk jeg lyst å kjøpe e30 igjen! Skal absolutt vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Er det nederste bildet av motorrom tatt i senere tid eller byggeprossessen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Nå fikk jeg lyst til å dra ned til Nordea for å spørre om de vil kjøpe bil sammen med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.andresen Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 d øverste motorrom bildet er sånn det er nå. d nederste er bildet under bygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Er dette orginal M-tech2? Mulig int. om et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worth Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 det du sier at den kaster av seg olje fra når den blir varm/kjørt hardt.. ka som skal til for å fixe dette? og er du intressert i å eventuelt fikse dette før salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Med "kaster av seg olje" mener du ut gjennom eksosen? Altså ventiltettinger eller stempelringer, eller kastes olje andre veier?(som i kjølevannet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Det samles i catchtanken tenker jeg. Det har med stempelringer/sylinder å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg