Gå til innhold

e30 325 m-tec2 turbo selges


S.andresen
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo. selger nå min 1989 mod e30 325 m-tec2 turbo. bilen er i bra stand. gjort mye med bilen. er bmw_boy på forumet som har bygget den.. ligger en del info om den innpå her hvis dere søker på bmw_boy sine innlegg. bilen har gått 196000 og er service hefte opp til 155000.. sitter bilstein dempere og eiback senke fjører på den som er godkjent i vognkort. orignal m-tec2 komplett styling,m-tec innstegs lister.m-tec matter,gir kule og ratt. e36 sport skinn stoler forran.sperre diff me z3 bak lokk. motoren er nybygget for ikke så lenge sia.. men den kaster av seg olje når den blir kjørt hardt så den er antagelig ikke borra eller noe sånt når den var oppe.. sitter neddreide katalysator stempler,piano tråd og arp studs. msd tillegssprut me 2 dyser.stor front montert ic.3" rust fritt fra turbo og ut.bilen er ikke 100% strøken men i utrolig bra stand uten om d med att den kaster av seg olje. ingen opbrukt e30. har data sprut fra borgir strand som kan følge med oxo komplett me dyser og alt som skal til. sitter azev a 15" på bilen nå. sjekk ut bmw_boy for mere bilder og info. bilen selges sånn den står men er fullt kjør bar. eu ok og årsavgift bet.. pris ca 70 tusen.. pris kan disk ved hurtig avgjørlse.. er å treffe på 41401990 mvh simene7jkfg73lmj3fgksy75m.jpgqq0b559686ae5i37ubx5.jpg

c5hwbjcs0pknkuq021a1.jpg

xmcwh4tr7vhzu88nluai.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han jeg kjøpte den av hadde tatt den i innbytte i en 325 e36 kompressr han solgte og hadde ikke tenkt tl å selge den.. men jeg fikk taki tlf nr hans om fikk kjøpt den.. eneste grunnen til att jeg selger er fordi bror min skal selge bilen sin å d har jeg venta på i over 2 år nå :) skulle ikke han solgt bilen sin så hadde jeg fiksa den og hatt den selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...