Oak Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Måtte bare ta med det her, hehe, så ikke skrifta på veggen eller nazitegnet får vi så på bildene..lol Kommentarer og kritikk hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Fint bil og bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Fin vogn, M3 speil hadde vært tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Fantastisk vogn. Får bare mer og mer sansen for E46 karroseriet når jeg ser sånne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Nice.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Nydelig bil i en nydlig farge. Som sagt, M3 speil hadde gjort susen og kanskje noen ande felger? Men det er vel bare pirk fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Er den helt orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Er den helt orginal? Ikke helt! Heheh, den er senka 30/20, bytta nyrer og baklykter og alle blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Flotte bilder og tøff vogn! For holde øya åpne når jeg er i f.stad da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 3 bilder av bilen min å jo! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hmm de klistemerkene i siderutene dine ser kjente ut. E46Fanatics.com Har de selv på samme sted(hehe) Btw fin bil, elsker den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Nydelig farge og bil! noen andre felger, soting, og kanskje en liten leppe forann så er den enda finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Kjempe pen coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Fin bil. Fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Pen bil Ser'u har vært på øssia og knipsa ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå