Dessection Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Finn en feil! Slik ser motoren min ut innvendig etter å ha ligget sidelengs på turtallsperre på 3.gir 15 meter da Ø.R.A.P skulle show'e for gatebil magasinet i særp på onsdag. Den står dønn fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 whoops.... hva skjedde, jeg ser jo konsekvensene da. å de er ikke gode;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Au au au.... bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Shiit... Så ut som den hadde fått det litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 http://s254.photobucket.com/albums/hh89 ... a%20bilen/ ventil som har knekt det.. tatt med seg blokk,stemple, topp, vippearm++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Er nok en knekt ventil ja. Har gjort tilsvarnde selv,men da var det ventilsetet som begynte morroa. Så ikke så ille ut som dette her da men(dvs at blokka klarte seg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Blokka klarte seg?? Syns jeg ser et hull i sylinderveggen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Er nok en knekt ventil ja.Har gjort tilsvarnde selv,men da var det ventilsetet som begynte morroa. Så ikke så ille ut som dette her da men(dvs at blokka klarte seg). At blokka klarte seg? Ser et svært hull i syl nr 1 jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Blokka på min motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Hvit E30 med sølv front? Hva er planen nå? S-motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Planen nå er å sette inn en lik tilsvarende motor som står ved siden av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Merket vel det der ja! Men altså... sidelengs på turtalls sperra i 3 gir, 15 meter!? Er 15 meter så fryktelig mye da? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Hvis du tenker i to sekunder til så skjønner du det. Jeg fikk ikke ligget lenger enn 15meter når jeg startet før motoren så slik ut innvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 aha... daså! blir sløv i skyggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Dette så jo skikkelig bra ut da hehe.. Skikkelig salat hele motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå