Gå til innhold

BMW 325i E36 Coupè *SOLGT/SLETTES*

prebols
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 months later...

Kjenner en som har en hvit 325i -86mod med seidel styling hele veien, og m-tech2 vinge. den er ikke strøken, og har noen mangler som litt tjuskete interiør, lys i speedo funker ikke, den ene hjulbuen mangler falsen faktisk...

Kan jo prøve å anskaffe bilder, men om den kommer for salg blir det en plass mellom 20-30.000 tenker jeg..

Hva vil du ha imellom med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fin bil da, fargen var bra :)

325 e30 er vel ikke noe kjappere bil.

Takk takk :)

Ikke på papiret, men jeg føler at 325i e30 går bedre en 325i e36. Men det kan jo være noe med at e36 er litt mer komfortabel etc.

Skal du få den mer "ukomfortabel" så er det bare å gjøre bilen stivere og mer kontant det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke toyota og seidel/rieger stylet e30 desverre. :) Helst M-tech 1 eller helt orginal :) Best å forme bilen slik du vil ha den selv.

Føler e36 trekker mer gjevnt og e30en trekker mer men mindre på registeret. Selv om e36 har 18nm mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Den har standard interiør. Helt likt på min gamle turbo. (bilder på månedens bil mai 06) Denne har nakkestøtter og standard rattet. El Soltak, elvindu, check kontroll med pixel feil, intensiv spyling, varme i seter + standard abs, servo etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...