Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så det er 740 dere har kjøpt ? Trodde det var 728 jeg! Hvordan er det å gå fra sekser til åtter da? M60B40 du har, eller?

Skrevet

Ja ,ble 740 med 4 literen. :P For det første… nyyydelig lyd, og en fantastisk kjørekomfort. Tror ikke det blir den siste 7-serien for å si det slik. Åtteren rusler stort sett bare mellom 1000-2000 omdreininger og har rikelig med krefter til raske forbikjøringer. Går faktisk imponerende bra til tross for størrelsen. Men i forhold til 545`en er den en del slappere. Heller ingen ting å utsette på sekserlyden, verken i m106 eller m20. Ser frem til å dra s38`en opp mot turtallsperra for å nyte musikken. :lol:

Bor du i Kristiansund forresten?

Skrevet

Bor i Kristiansund ja, pratet såvidt med deg en gang på St.haugen VGS, når du kjørte E34´en.

Det er din syver som står på st.haugen med sort skinn, automat etc ? Som også står parkert på goma iblandt(?)

Skrevet

Stemmer det. :) Full kontroll på Bmw`er som befinner seg i Kristiansunds gater du. :lol:

Ja hvordan går det med E34`en din da? Står den på St.haugen om dagene? Har sett et par E34`er på parkeringen der.

Skrevet

Tja, biler som er verd å snu seg etter snur jeg meg etter og biler som er verd å se på ser jeg på. La merke til sjuern når jeg hadde tenkt meg ned og se litt mer på femmern din som desverre ikke stod der lengre... Må si at det er en bil jeg savner å se nå..

E34én min er langt ifra et glansbilde nå(bulket panser, parkeringsbulker, knøvla frontfanger) det er forøvrig den Diamantsorte med sorte lykter og, hoff.. Angeleyes(utkoblet da).. Men kommer til å se stor forskjell på den bilen til sommeren.. Har liggende bredfront, ny fanger, mer senk, andre dører og koffertlokk som skal bli hivd på før den skal lakkes:) Teknisk derimot er bilen i topp stand ! Samme gjelder utstyrsmessig

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Nei har vært lite skruing den siste tiden. Har byttet alt av foringer i bakhjulsstillingen, så den er snart klar til å settes opp. Håper på det skal bli mye mer skruing når vi flytter tilbake til ålesundstraktene, hvor prosjektet står.

Fruen begynner å bli utålmodig så bilen kommer sikkert på veien i løpet av sommeren..., håper jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...