Jonathan. Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Mandag kveld var jeg og en kompis ute å kjørte på riksvei 3 ned mot Kongsvinger fra Elverum. Like før innkjøringen til Våler kom det en elg hoppende rett i siden på bilen så den landet oppå taket før den ble kastet i autovernet.. Taket på bimmeren er helt herpet så jeg lurte på om noen ute her hadde en delebil jeg kunne få? kjøpe? Mvh Jonathan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 sedan, coupe eller touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 hei ja glemte det er en Sedan : ) trenger også høyre framdør xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Har desverre ikke noen delebil, men godt at dere er like hele;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 huff, dere hadde jo flaks da. har vært nære på å møte elg selv. Og hjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Den stolpen over taket stoppet tre cm unna hodet våres så politiet regnet med at hvis vi hadde kjørt 5 km i timen fortere hadde vi ikke stått her i dag : ) takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Skumle greier, bra dere er like hel! Har opplevd elg og andre dyr i veibanen flere ganger, men heldigvis aldri kjørt på noe større enn et ekorn selv. Får en støkk bare av å se det store dyret foran bilen og tenke på hva som kunne skjedd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå