roysin Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 er dette grei skruing ? har vært borti andre rwd som en må ut med stikkaksling for å få ut fjører bak ? hvordan er dette på e46 touring ? skal sette på bilstein coilover !!
roysin Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 noe annet som lønner seg å gjøre med det samme jeg holder på der ? tenkte jeg skulle bytte hvertfall den ene foringen som sitter mot torpedovegg på bærebrua .
S.Arnesen Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 bytte til coilover på e46 coupe er piece of cake, brukte kanskje to timer på min... Vet ikke om det er store forskjellen på touringen?
Bmwfanatic Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 har også byttet på min, kjempe enkelt.. pass på å demonter høydejusteringa for xenonlyset som er festet på høyre bærebro foran så du ikke ødelegger den..
roysin Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 har også byttet på min, kjempe enkelt.. pass på å demonter høydejusteringa for xenonlyset som er festet på høyre bærebro foran så du ikke ødelegger den.. greit å gjøre det ja ! koster sikkert noen kr !!
0hero Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 hva utgjør coilovers da? vet ikke helt hvordan funksjon det har jeg
roysin Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 det er justerbart understell , sitter skruer på demperene så du kan heve og senke bilen som du vil !
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Husk på at coilovere foran på E46 (og sikkert andre også) gjør at du kan få problemer med felgene. Dvs, på min forrige bil, så gikk det ikke med ET 47 foran. Jeg måtte kjøpe 10mm spacere for å få på felgene, og t.o.m. da så skrapte dem litt. Når du er nede på ca E35, så begynner det å gå bra
roysin Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 ok ! det skal jeg sjekke ! er ikke sikker på hva slags et det er på mine felger ! men nok ganske sikkert på att det er mindre en 47!
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Som sagt, så bidro da de spacerne til at ET falt til 37, og fortsatt så syntes jeg at det ikke helt var nok... Dvs, dem subbet ikke da, men var vel kanskje bare én-to milimeter å gjøre..
roysin Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 hva slags felger hadde du da ? monterte du camberkit i tilegg ?
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Hadde noen 17" som var ET 47. Monterte så Supersport justerbart, og måtte da ha 10mm spacere for å få ET ned til 37. Før spacere, så satt felgene fast til demperne. Etter, så tok dem ikke, men var kanskje 1-2mm klaring. Da jeg fikk de nye 19", som hadde ET 35, så ble det enda mer klaring, og gikk greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå