Gå til innhold

monterte 18 knappers kjørekomputer i bilen i kveld:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk pakken fra ebay idag, og på en time var den montert i bilen. Bort med den analoge klokka. Alt fungerer, forbruk, temperatur, rekkevidde osv osv. Eneste er Check controll som selvsagt ikke fungerer, for den er ikke der:)

Brukte denne guiden:

http://www.dazultra.co.uk/bmw/obc/

Dette kan anbefales til dere andre også, meget enkel operasjon! og mye tøffere med skikkelig stor OBC istedenfor analog klokke.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

den kommer fra 325. Men uansett, forbruket beregnes såvidt jeg vet ut fra signalet til forbruksmåleren sammen med signalet fra speedometer.

Når det gjelder kittet jeg kjøpte så var det på ebay til 350 kroner. Brukt, med avklipte kabler/plugger. Så det gikk fint å montere.

Skrevet

tja, det er egentlig bare å klikke på linken på det italienske koblingsskjemaet. der står fargene på engelsk og pin-nr på engelsk. så er det bare å følge dette. spør hvis du lurer på noe .

Skrevet

ikke? Jeg har en CC modul liggende som jeg skal montere, men da bare med spylervæske, oljenivå og kjølevæske. De andre kobler jeg bort så de ikke gir alarm.

Synes det er greit jeg, med temperatur, klokke, dato, forbruk, range osv. Mye bedre enn den analoge klokka hvertfall!

Skrevet

joa, enig i det ;-) spylevæske har jeg ikke hatt på 9 måneder... olje liker jeg å sjekke selv :-P

har jo temp og slik, men ja, seff bedre enn klokka :-P haha... den er stygg :-P

Skrevet

samme her. Motoren min har forresten sluttet å bruke olje nå:) Men jeg tvinger meg selv til å kjøre opel corsa, selv om det er nedtur:( For det er ikke så jævlig lurt å kjøre med bimmern før den er godkjent som 325. Hvis det skulle skje noe liksom,,, så sliter jeg. Så nå står den og koser seg i garasjen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...