jensemann23 Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Fikk pakken fra ebay idag, og på en time var den montert i bilen. Bort med den analoge klokka. Alt fungerer, forbruk, temperatur, rekkevidde osv osv. Eneste er Check controll som selvsagt ikke fungerer, for den er ikke der:) Brukte denne guiden: http://www.dazultra.co.uk/bmw/obc/ Dette kan anbefales til dere andre også, meget enkel operasjon! og mye tøffere med skikkelig stor OBC istedenfor analog klokke.
Dirty Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 har du link til settet du kjøpte, er på jakt etter slikt selv.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Husk at vist denne kommer fra noe annet en en 325 vil ikke forbruket ditt stemme. Mener de har stått noe om programering her på forumet en gang..
jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 den kommer fra 325. Men uansett, forbruket beregnes såvidt jeg vet ut fra signalet til forbruksmåleren sammen med signalet fra speedometer. Når det gjelder kittet jeg kjøpte så var det på ebay til 350 kroner. Brukt, med avklipte kabler/plugger. Så det gikk fint å montere.
jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 tja, det er egentlig bare å klikke på linken på det italienske koblingsskjemaet. der står fargene på engelsk og pin-nr på engelsk. så er det bare å følge dette. spør hvis du lurer på noe .
Dirty Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 fungerer cc da? les hva han har skrevet da sloss kjempen.
jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 http://reviews.ebay.com/ebaymotors/BMW- ... 0004562977
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 fungerer cc da? les hva han har skrevet da sloss kjempen. haha.... da ser jeg ikke vitsen
jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 ikke? Jeg har en CC modul liggende som jeg skal montere, men da bare med spylervæske, oljenivå og kjølevæske. De andre kobler jeg bort så de ikke gir alarm. Synes det er greit jeg, med temperatur, klokke, dato, forbruk, range osv. Mye bedre enn den analoge klokka hvertfall!
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 joa, enig i det spylevæske har jeg ikke hatt på 9 måneder... olje liker jeg å sjekke selv har jo temp og slik, men ja, seff bedre enn klokka haha... den er stygg
jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 samme her. Motoren min har forresten sluttet å bruke olje nå Men jeg tvinger meg selv til å kjøre opel corsa, selv om det er nedtur:( For det er ikke så jævlig lurt å kjøre med bimmern før den er godkjent som 325. Hvis det skulle skje noe liksom,,, så sliter jeg. Så nå står den og koser seg i garasjen:D
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 ja,stemmer... har vært 1.8 den ja... hehe... corsa er tøft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå