Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for i går ja. hyggelig med en prat og en tur. kjedelig at snuten måtte stoppe moroa ja. men fikk jo testet litt da :D

gleder meg til å se den hel og pen igjen jeg da :P

Hehe, ja stemmer det.. :-D!

Joda, den blir jo selvsagt bedre da du får fikset den, men som du sa, ingen hensikt å gjøre det før til våren.. Vet aldri om det skjer igjen, eller om hvor uheldig du er med steinsprut osv.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. nå er jo veiene fulle av dritt også. og det er ikke bra for den nye lakken :P

så venter litt tilfelle det skulle skje mer i vinter.

nye fangeren er veldig blank å fin. klør ifingerne etter å få den på. ser så lite pent ut med vraka frontfanger.

m1ba1ljge6h5w9qfjxqp.jpg

jm9smdikw29gm03nmnfs.jpg

c22gohkwkfnw1o7en1h1.jpg

sgzjqir6qkdl1uf0g8ub.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fangeren så veldig blå ut...

Så ut som den fargen var lik min på e46 touringen. Og der het den orientblau.

For håper sjøbuse har sagt riktig farge her til lakkereren :D

Hehe, shit happens.. :-)

Det er nok riktig farge.. Er nok kanskje en litt annen nyanse på den, kanskje en blåere variant..

Vet ikke om Sjøbuse hadde bilen inne hos lakkerer, og sjekket nyansen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faregn er riktig. Er 303 cosmossvart. Ser kanskje blå ut pga blitz fra kamera. Lyset i taket eller masse snø utenfor vinduet.

Den er lakket helt ned for at lakkerer skulle slippe å maskere så veldig. Så det var billigere. Skal ha på alpinaleppa. Så lakken helt ned er igrunn unødvendig på min. Menmvar billigere. Så gjore det slik.

Skal man ikke ha noe leppe er det penere å ha lakk ned. Spesielt om bilen ikke er svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faregn er riktig. Er 303 cosmossvart. Ser kanskje blå ut pga blitz fra kamera. Lyset i taket eller masse snø utenfor vinduet.

Den er lakket helt ned for at lakkerer skulle slippe å maskere så veldig. Så det var billigere. Skal ha på alpinaleppa. Så lakken helt ned er igrunn unødvendig på min. Menmvar billigere. Så gjore det slik.

Skal man ikke ha noe leppe er det penere å ha lakk ned. Spesielt om bilen ikke er svart.

Ser ikke noe særlig pent ut på min nå nei, oxford grønn bil og svart nederst, gleder meg til å få må noe plastikk på min også, håper det blir ny lakk til sommeren/ i sommer:D blir en helt annen bil:D:D

Kan jo uansett være greit å ha lakket den helt ned da, med tanke på hvis leppa går i stykker, så slipper du at det ser så harry ut med annen farge nederst hvis du må ta av leppa:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ser ikke så veldig galt ut på min bil. Kjørte et år før jeg fikk på facelift skjørtene. Og gikk ennå lenger før alpina leppa kom på. Var ikke lakket verken kanaler eller bunn av fangere. Men syns ikke så godt siden bilen min er svart. Bakfangeren er fortsatt ikke lakket helt ned. Men syns ikke så godt det heller. Men blir nok lakkert etter hvert der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...