Sjøbuse Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 tsja. Har ikke planer å selge helt ennå. Driver å tenker litt på det som nevnt tidligere i tråden. Men ikke helt ennå så har ikke tenkt på pris. Men kommer du med 170 så skal jeg vurdere om du får den som den er nå. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 tsja. Har ikke planer å selge helt ennå. Driver å tenker litt på det som nevnt tidligere i tråden. Men ikke helt ennå så har ikke tenkt på pris.Men kommer du med 170 så skal jeg vurdere om du får den som den er nå. Hehe Jeg veit du ikke har bestemt deg enda, men lurte bare på om du hadde gjort deg noen tanker ang pris osv... Jeg cruiser litt til i 5'ern Det er så typisk egentlig med alle, de bruker hævvevis av tid og penger på å ordne bilene sine, så blir bilene til salgs, samme som skjedde med min forrige E46, ble glad i bilen og egentlig fornøyd med utseende så ble den solgt dumt egentlig. men men, så er det jo med de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 jepp. liker bilen. men blir det flytting på meg så selger jeg begge bilene mine. unødvendig dyrt med norske biler da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 jepp. liker bilen. men blir det flytting på meg så selger jeg begge bilene mine. unødvendig dyrt med norske biler da. Så sant så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 utrolig lekker bil, har akkurat lest gjennom hele tråden din nå. er sele på utkikk etter E38, men er ikke mange med riktig fargekombinasjoner vil ha sort bil med sort skinn interiør, så blir nok og kikke litt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 ja jeg var også på utkikk etter svart bil med svart skinn. Tok litt tid før jeg fant en. Men fant en meget bra en til slutt. Veldig fornøyd med E38. Snart blir det 4,4 motor og front fra 2000. Gleder meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 ja jeg var også på utkikk etter svart bil med svart skinn. Tok litt tid før jeg fant en. Men fant en meget bra en til slutt. Veldig fornøyd med E38. Snart blir det 4,4 motor og front fra 2000. Gleder meg til det. Blir det ikke flytting og salg av bil? Liker bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 ikke hatt særlig tid til å finne hus. jobbet en del borte i det siste. men blir ombygging av til 740 før den selges. liker bilen min jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Ah! Ta det etterhvert ja, bygg om bilen først.. hehe! Så vil du ikke selge uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 tsja. er vel ike så mye å lure på når valget er E38 740 eller flytte og kjøpe E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Fredrikstads rikeste gutt du eller? Hehe, har ikke sett denne i Fredrikstad enda. Hvor holder den til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 tsja. er vel ike så mye å lure på når valget er E38 740 eller flytte og kjøpe E39 M5 Flytte og så kjøpe E39 M5.. aner jeg en liten "s" foran på skiltene her? Absolutt en plan jeg har nevnt for madamen mange ganger...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Fredrikstads rikeste gutt du eller? Hehe, har ikke sett denne i Fredrikstad enda. Hvor holder den til? rikeste gutt fordi han kjører en gammel 7 serie? bilen hører til på gressvik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 tsja. er vel ike så mye å lure på når valget er E38 740 eller flytte og kjøpe E39 M5 Flytte og så kjøpe E39 M5.. aner jeg en liten "s" foran på skiltene her? Absolutt en plan jeg har nevnt for madamen mange ganger...hehe ja. blir nok en liten S i det blå feltet først i skiltet om det blir M5 ja jeg jobber jo i halden og bor i fredrikstad. så kjører nesten 1 time til og fra jobb. om jeg flytter til så blir det kortere vei også. halden er jo bare noen min fra grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Fredrikstads rikeste gutt du eller? Hehe, har ikke sett denne i Fredrikstad enda. Hvor holder den til? absolutt ikke. det hanler bare om prioritering. 95% av løn går til bil og resten til det mest nødvendige. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå