BimmerE46 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 hehe, kjekt verktøy Som også løser en del problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 hehe, kjekt verktøy Som også løser en del problemer universal verktøy. det løser mange problemer hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Er ikke det bildet fra en E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Er ikke det bildet fra en E39? Nei, rimelig likt i e39, men det er midtkonsollen på en e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 E39 har håndbrekk i midtkonsollen. bildene er tatt av meg i min E38. så er rimlig sikker på at det ikke er i en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Ok - er kjente bare igjen den lille pinglete sentrallåsknappen fra E39. På min er varsellysknappen og sentrallåsknappen like store. Er vel kanskje steptronic vs ikke steptronic som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 ja. det er mulig. jeg har kjørt 2 E38 728. og sitti i bilen til nautiluz. alle med steptronic. så jeg vet ikke hvordan det ser ut i en uten. trodde du hadde steptronic i din jeg. men den er kanskje for gammel. vet du hva forskjellen er på de. borttsett fra manuell funksjonen og sånn da. alle sier steptroniken er mye bedre og smartere. oppfører de seg ikkelikt i D begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 vet du hva forskjellen er på de. borttsett fra manuell funksjonen og sånn da. alle sier steptroniken er mye bedre og smartere. oppfører de seg ikkelikt i D begge to? Tjah. Da kjenner du andre enn meg. De fleste jeg vet som har en mening om dette syns den gamle er mye bedre enn de første generasjon(e) steptronic-kasser. De to punktene jeg har hørt som argumentasjon er: a) Steptronicen tåler mindre juling før den raser. Logikken i steptronic-kassene har problemer med oppoverbakker og girer for raskt ned (før den egentlig trenger det), blir dermed "masete" å kjøre med. Unormalt høyt turtall i oppoverbakker. Hva som ligger bak det vet jeg ikke, men det er noen tråder om sistnevnte punkt her inne fra eiere av steptronic-kasser som irriterer seg over kassene sine. Bortsett fra det så får du sikkert høre at steptronic er best om du spør de som har det, og at den andre er best fra de som har den, så alt kommer an på hvem du spør. For min del har det uansett ingen som helst betydning annet enn at jeg foretrekker det som er mest driftssikkert. Syns begge girer fint i D, og det er det som gjelder for meg. "Manuell" modus på en steptronic-kasse er en gadget som er moro fire ganger, så kjører man heller automat, evt. sportsmodus. Den girer jo ikke noe kjappere om man trykker den frem eller bak selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 ok. min irriterer meg i nedoverbakker. såfort jeg rører bremsen girer den ned og jeg sitter nesten med hue i frontruta manuell har jeg brukt 4 ganger ja. ene gangen glemte jeg å gire også. ble veldig med turtall syns jeg. og da huska jeg at jeg måtte gire selv var jo innstillt på at det er automat. hehe har jeg den i sport så ligger den bare et gir under det den gjør i D. den er lissom klar til å dra på lit uten å matte gire ned før det skjer no. syns ikke den girer no kjappere eller no sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 da har jeg fått alpina leppa tilbake fra lakkereren. den var vist ganske stygg etter ulykka sa lakkereren. men han klarte å redde den og gjøre den fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 det gjorde seg jo det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 jepp. meget fornøyd. mangler bare litt hvitt på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Ser veldig bra ut Hvis du skal til bergen en gang må vi ta oss en photoshoot to "alpinaer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Nice!! Utrolig fin bil d der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Ser veldig bra ut Hvis du skal til bergen en gang må vi ta oss en photoshoot to "alpinaer" ja. vi får gjøre det bilen min begynner å bli veldig alpina nå. mangler litt småtteri som kommer senere da. inne i bilen og sånn. men det kommer seg nå Nice!!Utrolig fin bil d der. takk for det. begynner å bli ferdig. begynner og bli fornøyd også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå