-Lasse- Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Jeg ble tatt i 140 (snitt) i 80. Fikk 13 måneder og pallesnekking. Ingen bot.Bilen startet og gikk utmerket disse 13 månedene. Var dette på motorvei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 E18 ved lasses (Ved grenlandsbrua). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 24 dgr på enerom og fotgjenger i 19 mnd. (så langt tilbake som 2001 dette da) Utdrag fra artikkel i varden 03.09.2001 - Ubetinget fengsel En 32-åring fra Skien i en BMW ble målt til hele 159 kilometer i timen på E134 rett bak Dyrskuplassen i Seljord. Han ble umiddelbart fratatt førerkortet og kan allerede nå belage seg på ubetinget fengselsstraff. En unggutt, opprinnelig fra Vest-Telemark men nå bosatt på oslokanten, må også regne med å møte i retten. Med sin Saab 900 ble han klokket inn i 139 km/t. En 61 år gammel mann i en "feit" Mercedes ble også fotgjenger etter at displayet på politiets måleinstrument viste 124 km/t. -Dessuten fikk politiet bekreftet det de også vet fra tidligere: Mange av fartssynderne kjører kostbare og raske biler som BMW og Mercedes. http://www.varden.no/article/20010903/NYHET/847128 Her må jeg rette Varden; jeg kjørte en -01 Mondeo stv, ikke BMW som det står i artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Fikk 7 mnd uten for 91 i 60 sona , 9 tusen i bot . 3 mnd ekstra for 2 prikker . Dermed må jeg ta opp igjen førerkortet . Det er jo heller ikke gratis . Kommer vel fort på rundt 4-5 tusen kroner for eksamen å oppkjøring . Da kan man begynne å lure litt, mellom 14-15tusen for å kjøre 5 sure km\t over førerkort grensa som er 86 i 60 sona . må si at dette prikk systemet er helt idiotisk . Å hvorfor skal man straffes så hardt for små lovbrudd . Er sikkert bedre å denge unger å kjerring... Men er letttjente penger for staten dette. Føler meg ikke som en forbryter men blir hvertfall straffa som en . Heia NORGE sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 jeg ble tatt 1km/t over beslagsgrensa 67 i 40'n ble 8lapper, 3mnd til beins og ta opp igjen førerprøven og teoriprøven ble vel ca 12lapper i minus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 jeg ble målt til 136 i snitt i 90sone motor vei klasse A. d endte med 5 månder uten lappen 8k i bot og 2 års prøve tid med 14 dagers betinget fengsel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå