Stonescream Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Hei, Ser på Schmiedmann har de senterringer for å gå fra E39 og ned til E34 størrelse på felger. Info: Varenummer: 74.1-72.6 Pris excl. Moms: NOK 215,50 (€ 26,40) Pris inkl. Moms: NOK 269,38 (€ 32,99) sett Blir f.eks. ofte anvendt hvis E39 (74,1MM senter) felger skal passe på E34 modeller (72,6MM senter). Har noen testa de? Bilde: Jeg fikk noen tynne plastikkgreier fra gs i fjor, men tror at de kanskje er litt for tynne i og med at det av å til rister litt bak. Før jeg bruker 270 spenn på noen plastikkringer hadde det vært fint å høre hvilke erfaringer andre har. Evt, rimeligere ringer i god kvalitet. *ser ut til å være vanskelig å få tak i det her gitt*
Gunnar Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Sykt dyrt for noen plastringer! Jeg ga mindre enn det for aluringer hos E18 Motorsenter...
Stonescream Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Får se om jeg finner noe bedre hos E18 motorsenter jeg og da
Gunnar Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Forøvrig er det pluss og minus med både alu og plast. Plast har en tendens til å bli sprø og brekke etter et år og to med kulde og varme om hverandre, mens alu kan korrodere fast.
hagenisse Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Jeg har sett plastringer som går totalt i oppløsning pga varme ved banekjøring.
RMY Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Har akkurat samme problem, prøvde å bestille fra Schimedman, men fikk beskjed om at de hadde gått ut av produksjon. I dag har jeg veldig mye vibrasjon fra felgene...., mine felger er fra E39 på en E34, om dette skyldes felgringer, vet ikke jeg, jeg skal ha nye felger etter hvert.
BRIO Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Jeg kjøpte aluringer hos Dekkmann for 450 kr. Virker som gode saker
Gunnar Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Har akkurat samme problem, prøvde å bestille fra Schimedman, men fikk beskjed om at de hadde gått ut av produksjon.I dag har jeg veldig mye vibrasjon fra felgene...., mine felger er fra E39 på en E34, om dette skyldes felgringer, vet ikke jeg, jeg skal ha nye felger etter hvert. Da er det en veldig god start. Felgene dine er nok ikke sentrert, og da rister det som pokker. Få på senterringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå