Gå til innhold

Senterringene fra Schmiedmann, bra kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ser på Schmiedmann har de senterringer for å gå fra E39 og ned til E34 størrelse på felger.

Info:

Varenummer: 74.1-72.6

Pris excl. Moms: NOK 215,50 (€ 26,40)

Pris inkl. Moms: NOK 269,38 (€ 32,99) sett

Blir f.eks. ofte anvendt hvis E39 (74,1MM senter) felger skal passe på E34 modeller (72,6MM senter).

Har noen testa de?

Bilde:

image_6716_big.jpg

Jeg fikk noen tynne plastikkgreier fra gs i fjor, men tror at de kanskje er litt for tynne i og med at det av å til rister litt bak.

Før jeg bruker 270 spenn på noen plastikkringer hadde det vært fint å høre hvilke erfaringer andre har.

Evt, rimeligere ringer i god kvalitet.

*ser ut til å være vanskelig å få tak i det her gitt*

Skrevet

Forøvrig er det pluss og minus med både alu og plast. Plast har en tendens til å bli sprø og brekke etter et år og to med kulde og varme om hverandre, mens alu kan korrodere fast.

Skrevet

Har akkurat samme problem, prøvde å bestille fra Schimedman, men fikk beskjed om at de hadde gått ut av produksjon.

I dag har jeg veldig mye vibrasjon fra felgene...., mine felger er fra E39 på en E34, om dette skyldes felgringer, vet ikke jeg, jeg skal ha nye felger etter hvert.

Skrevet
Har akkurat samme problem, prøvde å bestille fra Schimedman, men fikk beskjed om at de hadde gått ut av produksjon.

I dag har jeg veldig mye vibrasjon fra felgene...., mine felger er fra E39 på en E34, om dette skyldes felgringer, vet ikke jeg, jeg skal ha nye felger etter hvert.

Da er det en veldig god start. Felgene dine er nok ikke sentrert, og da rister det som pokker. Få på senterringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...