|Andreas| Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Utrolig pen coupe Har du chippa den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Utrolig pen coupe Har du chippa den? den er chippet ja,men jeg jobber på Bergen Chip Tuning Center så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Sluttet hos Jæger eller jobber du begge steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Sluttet hos Jæger eller jobber du begge steder? Begge steder Mr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Utrolig pen coupe Har du chippa den? den er chippet ja,men jeg jobber på Bergen Chip Tuning Center så... Merkbar forskjell? Hvor mange hk ekstra får man med en sånn chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Utrolig pen coupe Har du chippa den? den er chippet ja,men jeg jobber på Bergen Chip Tuning Center så... Merkbar forskjell? Hvor mange hk ekstra får man med en sånn chip? mmm..min er en bensin så er ikke mange hk man får ut av den..ligger vel på mellom 12-18 hk...merker det men ikke mange dagene før den følelsen er over...bedre turtall da skal ha kompressor i den,blir vel i løpet av sommeren nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Perfekt E46! du har ingen bilder av interiøret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Perfekt E46! du har ingen bilder av interiøret da?takk takk har ikke noe bilder nå men skal ta.. holder på å få itergrerte dvd nakkestøtter i den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 ligger inn noen flere bilder...har deverre ikke noen bilder av den invendig på denne pc,men kan altids ta noen snart og slenge inn Har du fått rettet opp fargeforskjellen på døren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 ligger inn noen flere bilder...har deverre ikke noen bilder av den invendig på denne pc,men kan altids ta noen snart og slenge inn Har du fått rettet opp fargeforskjellen på døren? Må kje sei sånn høyt! hehe. Så ut som en drøy fargeforskjell det der. Har akkuratt det samme på min, helt jævlig vanvittig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 ser du bilen live så ser du ikke noen fargeforskjell...dørene er ikke lakket "alene" men det er det samme på andre bilder så kan taket eller en skjerm osv plutselig se anderledes ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Fin fin bil:=) har lurt mye på denne fargen selv:) blir nok enda bedre me presse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 ser du bilen live så ser du ikke noen fargeforskjell...dørene er ikke lakket "alene" men det er det samme på andre bilder så kan taket eller en skjerm osv plutselig se anderledes ut.. Mener bestemt at det var denne bilen jeg så på vålertreffet i 2007, å jeg reagerte på den flotte bilen, med en "mørkeblå" dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 ser du bilen live så ser du ikke noen fargeforskjell...dørene er ikke lakket "alene" men det er det samme på andre bilder så kan taket eller en skjerm osv plutselig se anderledes ut.. Mener bestemt at det var denne bilen jeg så på vålertreffet i 2007, å jeg reagerte på den flotte bilen, med en "mørkeblå" dør. hmmm bilen var ikke på Våler i 07..(var der i 08 men...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 http://i184.photobucket.com/albums/x301 ... kji021.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå