///Mysild Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Utrolig pen coupe Har du chippa den? den er chippet ja,men jeg jobber på Bergen Chip Tuning Center så... Merkbar forskjell? Hvor mange hk ekstra får man med en sånn chip? mmm..min er en bensin så er ikke mange hk man får ut av den..ligger vel på mellom 12-18 hk...merker det men ikke mange dagene før den følelsen er over...bedre turtall da skal ha kompressor i den,blir vel i løpet av sommeren nå.. 12-18 hk? hadde likt å sett bremsepapirer før og etter på dette! ser du bilen live så ser du ikke noen fargeforskjell...dørene er ikke lakket "alene" men det er det samme på andre bilder så kan taket eller en skjerm osv plutselig se anderledes ut.. Mener bestemt at det var denne bilen jeg så på vålertreffet i 2007, å jeg reagerte på den flotte bilen, med en "mørkeblå" dør. hmmm bilen var ikke på Våler i 07..(var der i 08 men...) hukser også den forskjellen, kjipt, på en ellers fin bil... sorte felger? ikke min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 vel bilen SOM SAGT,VAR IKKE PÅ VÅLER I 07!!! vi kan jo ta en "farge test" om 2 uker om det behager ang chippingen ,for det første...jeg jobbet på bergen chip tuning center ,denne bilen ble chippet uten at jeg viste om det NETTOP FORD JEG JOBBET DER.. altså GRATIS OG PÅ GØY..jeg driver ikke å måler effekt av en chip på en bensin bil MEN det jeg fikk beskjed om var at den skulle være økt med 12-18 hk(IGJEN ikke noe å snakke om) bilen skal foresten benkes på torsdag,men da av en grunn nemlig at den nå faktisk har en stor efekt økning... smaken til folk flest bryr meg lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 utrolig pen bil du har godt og se at noen damer også bryr seg om hva di kjører OM jeg skulle satt fingeren på en ting ved bilen så må det bli at du har kromline. høyglans shadowline ser mye bedre ut. men det er bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 takk for det så du det siste bildet av den? den har ikke krom lengre...er svart på listene nå (bildet ligger på siden før denne i link nederst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 der fant jeg det ja. ble veldig mye penere! er den estorill blå? jeg mener og ha lest det i tråden (+ at nicket ditt gir et lite hint:P) det er ivertfall en veldig fin farge. angrer på at jeg ikke valgte den fargen da jeg kjøpte e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 ja den er Estorilblå,den var sølvgrå når jeg kjøpte den men omlakkerte den for ca 3 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Skal UANSETT ha med en BMW E46 Coupe som neste bil hvis pengene er der sinnsykt fin bil dette er altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Skal UANSETT ha med en BMW E46 Coupe som neste bil hvis pengene er der sinnsykt fin bil dette er altså eeelsker karosseriet på E46...prrrrrrfeckt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Jo, var på treffet på Rudskogen i mai/juni Er medlem i Østfold Sjekket nå hehe på BWMCCN sine hjemmesider så har jo ikke Østfold noen egen avdeling da! Jeg bor jo i Østfold, og vil gjerne få sjansen til å møte andre bilinteresserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Fin bil skreppa! Helt klart! Du har fått gjort mye bra med den, etter krasj og tull. Bra du har egen og sterk mening og smak om bilen din.. Tror faktisk bilen din gjør seg best uten splittere, men det var med krom, kanskje sorte splittere (evt sort grill) kler bedre om du har shadowline lister.. (har du forresten sorte felger nå ?) Og du burde vel senke bitte bitte lite foran, slik som jeg må ;> her har du bilde av bilen min; http://www.andrefolkedal.com/dc/bmw1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Se på siden før denne,der ligger det en link til bilde av bilen...svarte lister,svarte felger ja.. skal ha karbon splitter ,den står i boden akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Se på siden før denne,der ligger det en link til bilde av bilen...svarte lister,svarte felger ja.. skal ha karbon splitter ,den står i boden akkurat nå Okey, det bildet hadde jeg sett. La ikke merke til de sorte listene da. Men ser ut som det kan være en ide med de splitterne nå ja.. må bare si, at jeg hadde håpet du ikke hadde valgt krom kant på de felgene, de får hjula til å virke mindre, og da passer det heller ikke så godt på en såpass vakker bil / farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Se på siden før denne,der ligger det en link til bilde av bilen...svarte lister,svarte felger ja.. skal ha karbon splitter ,den står i boden akkurat nå Okey, det bildet hadde jeg sett. La ikke merke til de sorte listene da. Men ser ut som det kan være en ide med de splitterne nå ja.. må bare si, at jeg hadde håpet du ikke hadde valgt krom kant på de felgene, de får hjula til å virke mindre, og da passer det heller ikke så godt på en såpass vakker bil / farge! Det var noen som advarte meg mot det,men når du ser bilen /felgene live så ser de faktisk ikke noe mindre ut.. men hver sin smak da,jeg er veldig fornøyd med de nye felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Se på siden før denne,der ligger det en link til bilde av bilen...svarte lister,svarte felger ja.. skal ha karbon splitter ,den står i boden akkurat nå Okey, det bildet hadde jeg sett. La ikke merke til de sorte listene da. Men ser ut som det kan være en ide med de splitterne nå ja.. må bare si, at jeg hadde håpet du ikke hadde valgt krom kant på de felgene, de får hjula til å virke mindre, og da passer det heller ikke så godt på en såpass vakker bil / farge! Det var noen som advarte meg mot det,men når du ser bilen /felgene live så ser de faktisk ikke noe mindre ut.. men hver sin smak da,jeg er veldig fornøyd med de nye felgene Det er jo bra det da! Kan så være det altså! Kan være at man må være litt mer kunstnerisk ved fotografering og vinkel også da vettu! Det var jo litt mørkt det bildet du hadde linket fra photobucket også, og ikke optimal avstand / vinkel! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå