Gå til innhold

Kentans drifting m3 selges


Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

Går nå å funderer i og selge den organe\røde m3n min med sort tak...

Finnes en hel del bilder av den inne på forumet for den som leter.. om ikke søk etter prosjekt tråden min..

1995 mod m3 3.0 motor.. bikker 150 000 når jeg har vært på rudskogen i september tipper jeg..

Trimchip i hjerna..

M3 elektrisk sort skinn i bilen..

NY clutch blir det på bilen..

Bilen er tight og fin og utroli god og kjøre og handle på en bane..

Justerbart senke sett..

Alt på bilen er byttet til m3..

Store Ksport bremser.. med 8 pot caliptere..

Tenkte meg ca 120 000.. da papir arbeidet ikke er tatt.. hehe..

Gidder ikke gå så mye ned i pris da alt på denne bilen har kostet utroli mye...

Grunnen for salg er at jeg må til med bur i drifting og synes bilen er for fin til og begynne og rive ut ting for og få plass til bur.. da kjøper jeg heller en ny m3 i utlandet og klasser den for løp med bur og ny motor..

Om ikke intresse blir motoren og interiøret lagt ut for salg.. hhv ca 20 lapper for motor og 12 for interiør!

Kent

Moderatoredit (R Andersen): Stenger tråden siden bilen ikke er til salgs lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja er under vurdering ja.. :( synes det blir litt for jævli å ta ut m3 interiøret og sveise bur.. pluss tror ny motoren blir så heftig at det må sveises inn ganske mye forsterkninger i ræva.. å da blir vel denne litt for fin.. :( Men som e skreiv litt lenger opp.. får e ikke det e vil ha blir det bur i denne.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316 på grunn av dette liker jeg sjelden og aldri og prøve og selge noe på dette bmw forumet da det er forbanna useriøst med grøt skaller som deg som drar opp slikt! og forøveri så står det vel i temmeli klar tekst at bilen er brukt! og hele tiden? neppe rakk jo slite ut 18 sett med bak dekk så må jo ha vært på banen! men til mitt forsvar så dro jo mange andre av hele tiden og faktisk knuste bilene eller måtte slepes.. jeg kjørte rett på bana og spant videre.. men siden du tydeligvis har peiling på åssen det skal kjøres muli du kan stille som sjåfør i september da? bare så det var sagt så sitter en slik lav og stiv bil sykt fast i asfalten med 235.45.17 bak dekk som er totalt blanke! det sitter som limt på tørr asfalt! da måtte e satse noe helt jæveli og endte i sandfella en liten tur.. 3-4 ganger på rad.. men kjørte da og byttet nok et sett dekk og rett på bana og var ikke i nærheten av å dra på!

SÅ forøveri og dette gjelder til alle bimmers medlemmer! konstruktive ting i salgs tråder.. både min og andre sine er velkommen..

Dette inlegget til 316 er lite konstruktivt og slikt ødelegger en helvettes masse tråder! Og forøveri visst bilen hadde tatt skade av sandfella hadde skaden enten vært fikset eller stått i listen! Men skal huske på når du skal selge noe 316.. skal legge inn en haug med innlegg om at delene dine er av dårli kvalitet.. overpriset.. og så så en eller annen at du snurret en vinter for et par år siden så ergo kan ikke kvaliteten være topp!

Lest og mottat?

Regner med det ikke bare er jeg som er forbanna lei av tull i salgstråder!

Kent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316 på grunn av dette liker jeg sjelden og aldri og prøve og selge noe på dette bmw forumet da det er forbanna useriøst med grøt skaller som deg som drar opp slikt! og forøveri så står det vel i temmeli klar tekst at bilen er brukt! og hele tiden? neppe rakk jo slite ut 18 sett med bak dekk så må jo ha vært på banen! men til mitt forsvar så dro jo mange andre av hele tiden og faktisk knuste bilene eller måtte slepes.. jeg kjørte rett på bana og spant videre.. men siden du tydeligvis har peiling på åssen det skal kjøres muli du kan stille som sjåfør i september da? bare så det var sagt så sitter en slik lav og stiv bil sykt fast i asfalten med 235.45.17 bak dekk som er totalt blanke! det sitter som limt på tørr asfalt! da måtte e satse noe helt jæveli og endte i sandfella en liten tur.. 3-4 ganger på rad.. men kjørte da og byttet nok et sett dekk og rett på bana og var ikke i nærheten av å dra på!

SÅ forøveri og dette gjelder til alle bimmers medlemmer! konstruktive ting i salgs tråder.. både min og andre sine er velkommen..

Dette inlegget til 316 er lite konstruktivt og slikt ødelegger en helvettes masse tråder! Og forøveri visst bilen hadde tatt skade av sandfella hadde skaden enten vært fikset eller stått i listen! Men skal huske på når du skal selge noe 316.. skal legge inn en haug med innlegg om at delene dine er av dårli kvalitet.. overpriset.. og så så en eller annen at du snurret en vinter for et par år siden så ergo kan ikke kvaliteten være topp!

Lest og mottat?

Regner med det ikke bare er jeg som er forbanna lei av tull i salgstråder!

Kent

PMS?

Men, jeg er enig ang spamming i andre sine salgstråder..

Lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiritus sancti.. ikke pms nei men begynner bli lei av folk som "jobber" med dritt i andre sine tråder.. Og har prøvd og solgt mye deler på forumet her.. enkelte skal bytte det i bestemora si og andre pruter noe helt villt.. og får å få det ut av verkstedet så har e solgt deler ofte til 1000 kr under det jeg skulle ha.. så skal dem plutseli ha med frakt.. for dem kan få det billigere på ebay av en kar der.. Da blir jeg bare utroli frustrert.. ergo begynner det å bli kjedeli og selge noe.. så nå hiver jeg bare left over parts på sjøen utafor verkstedet.. :) lite jobb med det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er problemet? :roll: Det leende smilefjeset jeg hadde i innlegget mitt burde vise deg at jeg ikke akkurat går inn for å ødelegge for et evnt. salg. Jeg kom da bare med et spørsmål for faen! Om det ikke skal være lov så skal jeg gledelig trekke meg tilbake fra forumet. Kalle meg grøtskalle fordi jeg spurte om det var du som kjørte av veien...!? Herre min hatt! Har ikke skrevet en dritt om at bilen din er ødelagt eller at delene på den er av dårlig kvalitet, så ikke kom med personangrep på meg er du snill. Jeg ville bare vite om det var den bilen, hadde faktisk tenkt å si at du hadde en fin bil og satsa freskt på bana men nå tror jeg at jeg trekker det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok litt krass kritikk av meg her 316! så da skal jeg ikke være værre enn og be deg om unnskyldning! men i 99% av tilfellene her på forumet er det noe dritt som kommer fra folk.. som jeg skrev til spiritus så skjønner du lett hvorfor jeg er på hugget.. :roll:

Men da skal du ha en unnskyld for at jeg sku plukke deg for det tvert.. forøverig fikk jeg aldri opp noe smile fjes eller noe.. ;( sitter på en "hjemmelaga" leser i linux.. ergo får ikke det opp.

Men da er vi ferdig med denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316 på grunn av dette liker jeg sjelden og aldri og prøve og selge noe på dette bmw forumet da det er forbanna useriøst med grøt skaller som deg som drar opp slikt! og forøveri så står det vel i temmeli klar tekst at bilen er brukt! og hele tiden? neppe rakk jo slite ut 18 sett med bak dekk så må jo ha vært på banen! men til mitt forsvar så dro jo mange andre av hele tiden og faktisk knuste bilene eller måtte slepes.. jeg kjørte rett på bana og spant videre.. men siden du tydeligvis har peiling på åssen det skal kjøres muli du kan stille som sjåfør i september da? bare så det var sagt så sitter en slik lav og stiv bil sykt fast i asfalten med 235.45.17 bak dekk som er totalt blanke! det sitter som limt på tørr asfalt! da måtte e satse noe helt jæveli og endte i sandfella en liten tur.. 3-4 ganger på rad.. men kjørte da og byttet nok et sett dekk og rett på bana og var ikke i nærheten av å dra på!

SÅ forøveri og dette gjelder til alle bimmers medlemmer! konstruktive ting i salgs tråder.. både min og andre sine er velkommen..

Dette inlegget til 316 er lite konstruktivt og slikt ødelegger en helvettes masse tråder! Og forøveri visst bilen hadde tatt skade av sandfella hadde skaden enten vært fikset eller stått i listen! Men skal huske på når du skal selge noe 316.. skal legge inn en haug med innlegg om at delene dine er av dårli kvalitet.. overpriset.. og så så en eller annen at du snurret en vinter for et par år siden så ergo kan ikke kvaliteten være topp!

Lest og mottat?

Regner med det ikke bare er jeg som er forbanna lei av tull i salgstråder!

Kent

Gjorde det samme med en som ødela salgstråder for meg med dumme kommentarer når han rett etterpå la ut DYRE deler for salg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...