Gå til innhold

Kentans drifting m3 selges

Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

da får du komme bortom så skal du få deg en luftetur for denne diskusjonen.. ;) hehe.. en kompis som var med nedover mente det så ikke så rått ut når han sto å så på.. men var noe klynking og syting om at han ville av da han satt på.. tålte visst dårli og bli med i langsvingen på 3 gir og full gass.. hehe.. har lovet mange en tur så er vel bare og være førstemann om å spørre.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316 på grunn av dette liker jeg sjelden og aldri og prøve og selge noe på dette bmw forumet da det er forbanna useriøst med grøt skaller som deg som drar opp slikt! og forøveri så står det vel i temmeli klar tekst at bilen er brukt! og hele tiden? neppe rakk jo slite ut 18 sett med bak dekk så må jo ha vært på banen! men til mitt forsvar så dro jo mange andre av hele tiden og faktisk knuste bilene eller måtte slepes.. jeg kjørte rett på bana og spant videre.. men siden du tydeligvis har peiling på åssen det skal kjøres muli du kan stille som sjåfør i september da? bare så det var sagt så sitter en slik lav og stiv bil sykt fast i asfalten med 235.45.17 bak dekk som er totalt blanke! det sitter som limt på tørr asfalt! da måtte e satse noe helt jæveli og endte i sandfella en liten tur.. 3-4 ganger på rad.. men kjørte da og byttet nok et sett dekk og rett på bana og var ikke i nærheten av å dra på!

SÅ forøveri og dette gjelder til alle bimmers medlemmer! konstruktive ting i salgs tråder.. både min og andre sine er velkommen..

Dette inlegget til 316 er lite konstruktivt og slikt ødelegger en helvettes masse tråder! Og forøveri visst bilen hadde tatt skade av sandfella hadde skaden enten vært fikset eller stått i listen! Men skal huske på når du skal selge noe 316.. skal legge inn en haug med innlegg om at delene dine er av dårli kvalitet.. overpriset.. og så så en eller annen at du snurret en vinter for et par år siden så ergo kan ikke kvaliteten være topp!

Lest og mottat?

Regner med det ikke bare er jeg som er forbanna lei av tull i salgstråder!

Kent

Hvordan er det mulig å spinne ut 18sett ergo 36 dekk med dekk på en helg på rudskogen med en orginal m3? For at en bil skal tåle det må jo den være forsterket i alle kanter. Til og med KRB, og alle de andre gutta bruker ikke det til sammen og de har jo litt "sintere" biler enn det du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er temmelig enkelt.. :lol: når du har med vel 13 sett med halvslitte dekk for så at du pumper i 3 til 3.5 bar trykk så skal jeg love deg at de holder ikke langt.. dekk går meget fort unna.. og så sto jeg sikkert litt mere og still burnet på langstrekket en krb.. :D Jeg var der for ha det morro og showe.. Ikke være den som kjørte mest ekstremt.. men dekk med ca 3-4 mm mønster holder ingen ting.. tenk på at lang svingen går på 3 gir og opp mot turtall sperre.. husker ikke helt men mener 3 når til 160 og noe? ergo bakhjula går fort rundt.. Så detta er ingen problem.. pluss på tørr asfalt med så høyt trykk i dekke slet jeg med å få den til og slippe så byttet ofte dekkene før de var 100% blank..

Skjønner da litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...