Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handla meg visst en e28 525i i dag! Med MASSE deler og MASSE alufelger/dekk. Si fra hvis dere trenger noe.. Måtte bare si det.. At jeg har handla e28. Og kost meg med fullasta bil masse mil hjem igjen. Skal legge ut bilder og ordna no prosjekttråd! :)

Skrevet

Takktakk! Jeg vet ikke helt hva jeg skal med denne igrunn.. Kanskje bare selge igjen.. Når jeg bar inn TRAILERlasset med deler (hehe) i boden ble jeg litt deppa.. Jeg bor i borettslag.. Kanke skru bil her.. Det blir nok solgt videre om noen vil ha..

Skrevet
Når jeg bar inn TRAILERlasset med deler (hehe) i boden ble jeg litt deppa.. Jeg bor i borettslag.. Kanke skru bil her.. Det blir nok solgt videre om noen vil ha..

Der har du grunnen til hvorfor jeg ikke tror jeg kunne bodd i borettslag. :wink: Gratulerer med ny grombil uansett. :)

La oss få se noen bilder snart om du skulle bestemme deg for å selge. Dersom du selger går jeg ut fra at kjøper må stille med egen trailer for å få med alle ekstradelene. :wink:

Skrevet

Haha! Jeg la den liksågodt ut for salg med en gang jeg.. Så får den stå her til den blir solgt, eller jeg evt ombestemmer meg. Vi fikk plass til alt i 2 biler, men da var det ikke plass til noe annet for å si det sånn:P

Men tusentakk for gratulasjoner.. Tror jeg i et litt impulsivt øyeblikk i dag fikk for meg at jeg hadde alt lina opp klart for et moroprosjekt. Dumt, svært dumt:)

Skrevet

selg delene så har du bilen da vettu :D er int i mye rart jeg.

evt hele greiene 8) pm meg ang deler da, og bilder info om felger :lol:

ikke selg gobiln :shock:

Skrevet

Det var slettes ikke et dumt forslag! Kan ikke du bare lage en liste over hva du ser etter og pm'e meg? Så skal jeg kikke gjennom alt og ta bilder, lage liste i morra? Ehh, i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...